Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stay Balance Module??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stay Balance Module??

    vet dere lipo folk hva det er?? er det en nødvendig greie griffin selger det til FLIGHT POWER pakkene sine og hvor mye koster et voltmeter og hvor bør jeg kjøpe det ??

    sinnsykt fin lipo manual den trengte jeg ass har allerde klart å ødelegge en 1200 3s pakke jeg men det var takket være deans kontakter mixet med mine latterlige lodde skillz da :P .
    Skulle nettopp til å kjøpe lipo til 1400kr til den nye zagien har bestilt en børsteløss zagi tazz og en slope glider zagi 5c weee min og jeg hadde aldri i hverden fått med meg at man må innkjøre pakkene så takk for tipset den pakka ville død uten denne artikkelen så jeg er evig takknemlig!!
    |Pico Stick|Great planes spirit arf 2m R.I.P?|
    |Great planes electrostreak|Sagita EPP|Zagi 400x|
    |Zagi 5C|Zagi Tazz|Vertigo 75%|Cobra epp|

  • #2
    Hei

    tipper den balance tingen er for å balansere spenningen i hver enkelt celle(slik at speningen er den samme over hele linja) det er vel egentlig ikke livsnødbvendig(jeg bruker det ikke) men greit å ha.
    Volt meter får man på clausen (clas ohlson) eller biltema til ca 200

    sigve
    Sigve Haugsnes

    Alt flyr.....det trenger bare stor nok motor


    sigve.haugsnes.net
    www.youtube.com/bergenflyer

    Comment


    • #3
      christian90 : Det er ikke særlig smart eller populært om du dobbeltposter spørsmål i samme forumet... Ikke i noen fora for den saks skyld heller... Skal vi fjerne denne tråden eller den under "LiPo-info" for ikke å frustrere folket?
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment

      Working...
      X