Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hirobo Shuttle Zxx

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hirobo Shuttle Zxx

    Hei folkens!

    Er dette helikopteret bra for en nybegynner? Det vil si, jeg har E-sky honeybee og mestrer den noenlunde i hover tail-in nå..
    Men irriterer meg at den er så ustabil og vil ha noe nytt å bryne meg på!

    Er det også billige reservedeler til denne?

    Takker på forhånd for alle svar!

  • #2
    Forsøk å sette en hjulstopper ytterst på flybaren på hver side, hjelper mye på stabilitet.

    Comment


    • #3
      Mener du E-sky eller Hirobo Shuttle nå?

      Hva mener du om Shuttlen? Er det en grei nr2 heli? Hvordan er det med deler?

      Følger visst med en del option parts fra han jeg evt kjøper fra også!

      Comment


      • #4
        Har ikke filla peiling på Hirobo'n utenom at jeg ikke liker utseendet på'n, mente den ustabile Twisteren din. Den blir aldri så stabil som en større maskin men med vekter på flybaren blir hodet tyngre og det gir større stabilitet og kortere flytid. Med litt plass kan jeg fly min nose-in med vekter og jeg har ikke holdt på med dette så lenge. (T-Rexene flyr jeg nose-in "lett" med)

        Comment


        • #5
          OK takk for svar. Ser du er fra Hosle. Hvor er det du pleier å fly?

          Comment


          • #6
            Mest ved Eikeli vdg

            Comment


            • #7
              Hiroboen er ett ypperlig begynnerheli.. Deleprisene er ikke så ille lengre på Hirobo som de var tidligere, og i mange tilfeller så er prisen nede på "raptor nivå". Dette fra Norwegian Modellers.
              Ta godt vare på Hiroboen, for den er superkurant å montere scalakropp på i ettertid..
              Hans Idar Haldorsen
              Alta

              Sceadu Evo 50
              T-Rex 450 SE
              E-starter
              U Can Do 3D Elektro
              Great Planes Revolver 50

              Comment


              • #8
                TinTIn, ok. Ha du tenkt å fly der denne uken? Pappa bor på Haslum, så er jo ikke lange stubben. Kanskje jeg kunne kommet får i kikke på.

                Hans: takk for svar. Tror delene til hirobo fortsatt ligger litt over Raptor sine?

                Comment


                • #9
                  Det gjør jeg nok kanskje i morgen og/eller fredag men vet ikke når. Det er det som er det fine med å kunne fly lokalt, det krever ingen planlegging.

                  Comment


                  • #10
                    vi skal fly på røyse i dag/efta. fra 5-6 tida og utover, det er ca 3 mil fra haslum. bare åå komme å se på.
                    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                    www.airheads.no

                    Comment


                    • #11
                      Hallo folkens..

                      Driver å lurer på denne Hirobon. Den er visst 5-6 år gammel, men ikke kjørt mer enn ca 20 liter fuel på. Stått ubrukt det siste året...

                      Hva tror dere angående deler osv? Blir det vanskelig å få tak i deler til et så gammelt helikopter? (Hirobo Shuttle Zxx)

                      Comment


                      • #12
                        Eller er dette de samme delene som de selger på modellers.com?

                        En som mente at det kommer forskjellige oppdateringer osv på helikopterene, men har samme navn... ?

                        Comment


                        • #13
                          jaja KIAN, grattis med fint helikopter, stabilt og godt, du hovrer jo pent allerede andre tanken. Keep it up.
                          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                          www.airheads.no

                          Comment


                          • #14
                            hehe takk for det Thomas!

                            Var fint å ha med en som kunne fra før av!

                            Får prøve å komme meg bortover igjen en dag... Er helt hekta nå

                            Comment


                            • #15
                              Hehe. Bare morro å hjelpe nykommere i hobbyen. Bare å ta kontakt å komme det.
                              Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                              www.airheads.no

                              Comment

                              Working...
                              X