Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ordentlig pattern-maskin for første gang, Seduction 90 OK?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ordentlig pattern-maskin for første gang, Seduction 90 OK?

    Overskriften sier alt...

    Jeg ble litt bitt av lillebror i .25 size i sommer/høst, så denne virker som et naturlig steg videre.

    Noen som vet hvordan den store er?

  • #2
    Seduction 90 flyr sikkert aldeles nydelig. Er veldig lite og finne av reviews etc av den på nettet
    Jeg vaklet frem og tilbake fra den ene 90 saken til den andre i nesten ett halvår. ARF ARC og kit ... alt ble vurdert.
    Widebody 60 og seduction 90 var de to hotteste kandidatene lenge
    Seduction ble vraket pga alt for høy pris... dengang rundt 3500. Og det er ikke med all verdens med hardware ifølge en mail fra NM.

    Nå ser jeg de har lagt den ut med 50% avslag. Hadde jeg vært ute etter en 90 pattern nå så hadde jeg slått til. Frister faktisk fortsatt.
    Liker du å bygge så tror jeg ikke denne er det dummeste, selv om den kanskje ikke er helt lik de siste design trendene.

    De du vil ha på banen i denne topicen er folk som Jon Wold, joo og sikkert flere andre.
    mvh MM

    Comment


    • #3
      Nå fløy jeg en 3D Quest i Nordic under NM i fjor, og den var jo grei den, men om jeg skulle valgt på nytt, dvs fly KUN til Nordic, ville jeg kanskje ikke valgt det samme en gang til. Da ville jeg nok anbefalt litt mere "fullblods" F3A-maskiner, dok i 90-klassen.
      Her har du jo bl.a. Dave Smith models, CA + alle Zen, Tai-Ji o.l... Masse å velge mellom!
      Jeg har gått over til 1.40-str, og synes lærekurven er brattere med den enn med Questen (som førøvrig har vandret hen til de evige balsaskoger..)

      Lykke til uansett, og vi sees kanskje i Nordic neste år??
      Audun Thinn
      Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

      Comment


      • #4
        Til den prisen er Seduction 90 tingen. Den har linjer som grenser til seksuellt tiltrekkende. Hadde det ikke vært for at jeg har en 2-meter liggende nede hos Lorenz og en svær Saphir på byggebordet hadde jeg tatt'n sjøl. Hrmf. *sikler*
        MVH

        Jon Gunnar Wold

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jon Wold
          Til den prisen er Seduction 90 tingen. Den har linjer som grenser til seksuellt tiltrekkende. Hadde det ikke vært for at jeg har en 2-meter liggende nede hos Lorenz og en svær Saphir på byggebordet hadde jeg tatt'n sjøl. Hrmf. *sikler*
          Da så...

          Bestilling er sendt og forhåndsbetalt, så får vi se hva som dukker opp. Vet ikke om mine byggeferdigheter yter den rettferdighet, men det vil vise seg. Synes å ha lest på RCU at den skal være fullt ut 3D kapabel også? Ser ikke sånn ut på bildene/beskrivelsen.

          Bestilte like godt et eksemplar til av den lille også, den ble utsatt for en liten datafeil i høst (segfault i den modulen som kobler sammen visuelle intrykk og motorisk aktivitet i fingrene).

          Comment


          • #6
            Gratulerer...Da håper vi på en aldri så liten byggetråd utover i de mørke måneder Byggetråder er snaskens, enten det er halvskala Pitts eller pattern kjerrer av mer moderat størrelse.
            mvh MM

            Comment

            Working...
            X