Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bellanca Decatlon fra Pilot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bellanca Decatlon fra Pilot

    Er vel ikke noen som skulle ha en slik en liggende urørt i eske vel, som de kunne tenke seg å selge rimelig til meg??
    Dette gjelder da 1/4 scale.
    Last edited by Minibønna; 31-10-05, 14:00.
    Tor Henrik Hernes

  • #2
    Der har du nok et problem! Må vel være det mest etterspurte av alle utgåtte sett som noen gang har vært produsert tror jeg...
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Hm..
      "Må vel være det mest etterspurte av alle utgåtte sett som noen gang har vært produsert tror jeg..."

      Det kaller jeg et SKIKKELIG dårlig utgangspunkt du...!!

      Comment


      • #4
        Skjønner det må være noe helt spesielt med det 1/4 skala settet til pilot. Alle er helt på tuppa etter det.
        Bellanca Decatlon er forøvrig ett aldeles nydelig fly.

        Ser forøvrig det ligger ett ferdig fly tilsalgs på RCmarked:
        404 - File or directory not found.

        Urørte kit tror jeg blir værre
        mvh MM

        Comment


        • #5
          Blir det for stort med denne:

          zoder-modellsport.de - Dette nettstedet er til salgs! - zoder modellsport Ressurser og informasjon

          Jeg har en sånn en i halvferdig stand, i ferd med å bli mer ferdig.

          Comment


          • #6
            Originally posted by MicroMac
            Skjønner det må være noe helt spesielt med det 1/4 skala settet til pilot. Alle er helt på tuppa etter det.
            Bellanca Decatlon er forøvrig ett aldeles nydelig fly.

            Ser forøvrig det ligger ett ferdig fly tilsalgs på RCmarked:
            404 - File or directory not found.

            Urørte kit tror jeg blir værre
            Ja jeg vet, den har tidligere vært min. Mitt problem er at jeg mangler 10000!
            Ellers sliter man vel med og få tak i en slik!? Hverfall urørt i en eske. Hadde vært stas om Pilot plutselig relanserte den!
            Tor Henrik Hernes

            Comment


            • #7
              Originally posted by Eureka
              Blir det for stort med denne:

              zoder-modellsport.de - Dette nettstedet er til salgs! - zoder modellsport Ressurser og informasjon

              Jeg har en sånn en i halvferdig stand, i ferd med å bli mer ferdig.
              Den er ikke dum den heller, men det var ikke den sizen jeg i utgangspungtet var ute etter, er den til salgs?
              Tor Henrik Hernes

              Comment


              • #8
                Sannsynligvis må du handle et annet sett hvis du vil ha noe urørt. Hos RC-Flight har dem to størrelser fra Weiershauser... (Sikkert galt stavet!) Den minste er såvidt over 3 meter. Har det høyt på ønskelista selv, men jeg må bare innse at jeg neppe får tid til å bygge noe sånt på et par år. Er mange prosjekter i esker som må gjøres ferdig først.
                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by MicroMac
                  Skjønner det må være noe helt spesielt med det 1/4 skala settet til pilot. Alle er helt på tuppa etter det.
                  Bellanca Decatlon er forøvrig ett aldeles nydelig fly.

                  Ser forøvrig det ligger ett ferdig fly tilsalgs på RCmarked:
                  404 - File or directory not found.

                  Urørte kit tror jeg blir værre
                  Det synes jeg var en rimlig pris om flyet ellers er pent. Somregel er det frakta som er problemet med ferdige fly.
                  Personlig liker jeg bensin motorer i slike fly og ikke firtakt glow.
                  Hvorfor dalle er helt på tuppa etter dette settet? Har du sett det fly? Jeg har, husker en aproach som var brattere enn trollveggen (nåja) og som konverterte i en finliten bue inn for landing. Alle var sikre på at fotbalbana var alt for kort og spådde århundredes overskyting, men nei. Flyet bremset opp på no time (stor bensiner i fronten), og satte seg fint ned midt på bana. Piloten hadde mer enn nok plass til å ta på nytt på direkten om han ville ta sjangsen på ett litt lite fordelsaktigt plassert fotballmål. Flyet er stort, veier lite, er sterkt, og du så vakkert. Ok så lar jeg gamle minner stikke avgårde med dømmekraften, det er en haug med balsa og finer, som skal være av beste pilot kvalitet (husk dette settet kom i en tid der passform var ett fremmedord). Denne haugen med balsa kan altså med fordel settes sammen til noe så magisk som en bellanca (bare navnet er topp, Piper cub blir litt kjedligt i sammenligning om dere skjønner). Om flyet kan forsvare sin status? Tja, tror egentlig ikke det, men målt opp mot sine samtidige klart ja (og det fra en som ikke kan bygge). Om pilot startet opp med ny produksjon, tror jeg nok det hadde kommet en under trappa som joo sier.
                  Last edited by Vingemutteren; 01-11-05, 00:43.
                  Gert Hildrestrand.
                  Limets Venner.
                  Valdres Flyklubb Modell

                  Famous last words? Hey watch this!

                  Comment


                  • #10
                    Dette har det vel blitt skrevet litt om før i andre tråder, men jeg spør alikevell.
                    Er det noen som kan skilte med konkrete erfaringer i forhold til modellflyprodusenten Weiershäuser, da tenker jeg på passform, matrialkvalitet, design og byggeveiledning. Hvor er evt det beste og rimligste stedet man skaffer slikt?
                    Tor Henrik Hernes

                    Comment


                    • #11
                      jeg har et slikt fly liggende urørt i eske til salgs =)

                      Comment


                      • #12
                        legg ut på Modellsalg.no

                        Garantert noen som er interessert, selv om tråden er fra 2005
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • #13
                          Hva tror du man kan få for noe sånt ? Elefun hadde ingen peiling på pris eller flyet hva det kan være verdt

                          Comment


                          • #14
                            bare å legge ut med en pris du er fornøyd med. finner for ut om andre er enige i det.. eller om det blir prutet på i stor skala..
                            vil nå se annonsen jeg. med noe bilder
                            syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                            carl goldberg ultimate
                            DJI S900
                            piper pawnie el kjærre


                            Futaba 14SG
                            diverse epp tjafs
                            Per-Egil Furuseth

                            Comment


                            • #15
                              PILOT BELLANCA DECATHLON 1/4 SCALE i BALSA - (MFN) ModellflyNytt.no

                              her er annonsen her inne =)

                              Feil - Modellsalg.no

                              og her er annonsen på modellsalg.no

                              Comment

                              Working...
                              X