Announcement

Collapse
No announcement yet.

Twister fra ZN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ser nydelig ut Rune!
    Onyxen har ikke fløyet enda, men får nok lov til å teste den nye Saito 150'n min... Men jeg er litt bekjymra over at staben er litt "løen" i innfestinga til kroppen. Sikkert ikke noe problem, men.
    Komplett sett servoer er handlet inn, så det er kun mangel av motor som har holdt igjen testinga! Den ultra-lange Greve-pipa passet liksom ikke så bra på Onyx'en som den gjør på Caprice'n!

    Gleder meg til å se Twister'n i lufta! Er det standard Os 140 Rx m/Greve du har på? 18x10 prop??
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

    Comment


    • #17
      jepp

      standar rx med den lange greve pipa...husker ikke nr på den men den ulrta low pressure eller noe sånt!? og 18x10 ...spiste en isklump med den siste under en takeoff så er tilbake på 17x13 men det gir for mye hastighet og lavere vertikalt drag!
      Rune Gjelsnes
      Vikersund
      92624841

      Comment


      • #18
        hvem har produsert denne onyx-en?
        er det ikke to forskjellige som har denne? protec og en japaner... eller tar jeg feil?

        Comment


        • #19
          onyx

          denne som det er snakk om her er den fra Protech grei maskin litt tilbake når det gjelder handverks kvalitet , det er en til som PL Prod har produsert som var Matt's model i fjor men han er nå gått over til Oxai som lager modeller av MEGET høy kvalitet!
          om det er andre Onyxer er jeg ikke kjent med!
          Rune Gjelsnes
          Vikersund
          92624841

          Comment

          Working...
          X