Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nov. mnd. rapport for RCMarked.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nov. mnd. rapport for RCMarked.no

    Hei folkens. Tenkte bare jeg skulle begynne å informere litt om traffikken på RCMarked.no - for de de måtte intresere...?

    Antall sidevisninger:

    10-2005 336.847
    09-2005 306.820
    08-2005 268.757
    07-2005 211.054

    336.847 sidevisninger i okt. mnd. er faktisk helt sykt mye! Vi snakker da om et estimert antall på over 4 milioner sidevisninger pr. år. I tillegg ser dere at vi har en gjevn akivitetsøkning. Ca. 10 prosent pr. mnd.

    Det ramler jo faktisk inn så mange annonser om dagen nå at det er umulig å følge med...
    Last edited by Guest; 10-11-05, 14:42.

  • #2
    Yess, det betyr vel at det blir mere digg på sidene med tiden, og at vi som bruker forumet har vært flinke. Skulle mene at oppskriften din på ett godt og hyggligt forum kombinert med ett godt salgs sted er riktig.
    Hadde du hatt tid burde du ha nytt fruktene av ditt arbeid.
    Grattis.
    Last edited by Vingemutteren; 10-11-05, 16:10.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #3
      Dette er gøy Klaus! Hvor har du tenkt dette skal gå???

      Jeg fill solgt min Reflex XTR i løpet av 4-5 timer etter at jeg hadde lagt den ut. Not bad!!!
      Theodor Bastberget

      Airplanes are for people who can't fly helicopters!
      http://www.modellhelikopter.no

      Comment


      • #4
        Helt supert!

        Det er jo ikke rart siden er jo genial, bra oppsett og mye bra ting til salgs! Grattis....
        Lars Norberg

        Comment


        • #5
          Et tips kan dog være å slette gammelt som bare er glemt bort for det tror jeg nok det finns litt av.

          På f.eks. Autodb får man jevnlig purring om man vil beholde annonsen hvis ikke blir den slettet.
          Last edited by Guest; 10-11-05, 17:15.

          Comment


          • #6
            Det er jeg enig. Problemet er at dette er en bug - som jeg ikke finner ut av. Men, etter at jeg er ferdig med å oppgradere alt på mfn er det rcm sin tur. Det blir nok ikke før neste høst.

            Comment


            • #7
              Har du noen tall for mfn også som kan deles?
              ____________________________
              Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

              Comment


              • #8
                Skal vi se.

                Nå har forumet vært nede og til oppdatering så jeg har ikke noe detaljert. Men det ser ut til å ligge på ca. 250 000, pluss/minus. Skal publisere nøyaktige tall når de foreligger.

                Comment

                Working...
                X