Announcement

Collapse
No announcement yet.

rettighetsproblemer - Sliter med å lese enkelte poster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rettighetsproblemer - Sliter med å lese enkelte poster

    prøver å lese tråden MFn-statistikk men blir møtt av følgende melding

    ----------------
    torgust, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

    Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
    If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
    -----------------


    Jeg prøver ikke å poste noen ting. Kun å lese.
    Dette har også skjedd når jeg har forsøkt å lese andre tråder. Siste jeg husker er Review av EasyGlider postet av joo.

    Ikke krise for min del, regner med det er en av barnesykdommene. Kan ikke huske å ha fått dette før overgangen til ny server.

    Med det samme jeg er i farta så må jeg si at dere gjør en meget god jobb med å holde dette forumet på lufta. Spesielt med tanke på at dette er et hobbyprosjekt. Takk for en god tjeneste
    Mvh
    Torbjørn Gustafson
    www.trmfk.no



    Will fly for food

  • #2
    Det som har skjedd er at den "interne" posten for redaksjonen vises under "siste innlegg". Det er ikke meningen at den skal leses av andre enn redaksjonen... Men det er nytt at den ligger framme til allmen beskuelse. Så du skal ikke kunne lese disse nei...
    Er et eget forum der vi leser korrektur osv før reviews kommer på trykk blant annet
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      jamen jamen... kan ikke vi også få lese korrektur da ??

      Blir da så spent vettu... virker nesten som at noen prøver å erte oss?
      Runar Isaksen
      risaksen@bluezone.no

      Comment


      • #4
        Er ikke bare korrektur vi diskuterer der, snakker dårlig om dere også så
        Dessuten heter det "Internt for redaksjonen"... Og vi tar opp "klager" etc...
        Dere får nøye dere med å myse under "Kommende artikler" og evt pushe skribentene og red
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #5
          Ok, da vet jeg det og kan sove i natt også
          Mvh
          Torbjørn Gustafson
          www.trmfk.no



          Will fly for food

          Comment


          • #6
            Originally posted by joo
            ... Og vi tar opp "klager" etc...
            Er det virkelig noen som klager!!!!!
            Ken Bates
            Never Mind the Label

            Comment


            • #7
              Vel, det hender Ken...
              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

              Comment

              Working...
              X