Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med lest/ikke lest markeringer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med lest/ikke lest markeringer

    Tror jeg blir sprøøø, lenge har ikke markeringene for lest ikke lest fungert som det skal for meg. Når jeg logger meg inn så kommer uleste opp som vanligt, men når jeg har lest posten og går opp på forumets hovedside, så er markeringen for ulest der ennå (I underforumet virker markeringene som de skal). For å slukke markeringen for ulest post på hovedsiden, må jeg gå inn på underforumet posten hører til i, og så ut igjen til hovedsiden, da er markeringen for ulest borte. I tillegg så merker jeg meg at om jeg er lenge på forumet uten å gjøre noe (går fra den en stund), så er alle ulest markeringene borte når jeg kommer tilbake. Jeg tror ikke det har med nettleser og brannmur hos meg å gjøre, da forumet har fritt frem i brannmuren med cookies.
    Er det muligt å få til noe med dette?
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

  • #2
    Originally posted by Vingemutteren
    Tror jeg blir sprøøø, lenge har ikke markeringene for lest ikke lest fungert som det skal for meg. Når jeg logger meg inn så kommer uleste opp som vanligt, men når jeg har lest posten og går opp på forumets hovedside, så er markeringen for ulest der ennå (I underforumet virker markeringene som de skal). For å slukke markeringen for ulest post på hovedsiden, må jeg gå inn på underforumet posten hører til i, og så ut igjen til hovedsiden, da er markeringen for ulest borte. I tillegg så merker jeg meg at om jeg er lenge på forumet uten å gjøre noe (går fra den en stund), så er alle ulest markeringene borte når jeg kommer tilbake. Jeg tror ikke det har med nettleser og brannmur hos meg å gjøre, da forumet har fritt frem i brannmuren med cookies.
    Er det muligt å få til noe med dette?
    Skal se på det. Vi jobber på spreng med å finpusse tingen.

    Comment


    • #3
      Takker, men husk å fly litt også.
      Gert Hildrestrand.
      Limets Venner.
      Valdres Flyklubb Modell

      Famous last words? Hey watch this!

      Comment


      • #4
        Det var godt flere hadde det sånn.....
        Trodde det bare var meg, men akk! Supert at du jobber med det Klaus!
        Audun Thinn
        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

        Comment

        Working...
        X