Announcement

Collapse
No announcement yet.

God jul med noe attåt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • God jul med noe attåt

    Hei folkens. Da vil jeg ønske dere en god jul og godt nytt år. Samtidig vil jeg/vi lette på sløret og fortelle at arbeidene med å utarbeide nytt design og system for ModellflyNytt ala 2006-> er i gang. Dette er en krevende prosess, hvor man skal prøve å formidle ideer og ønsker, samtidig som ting skal fungere iht. systemets muligheter. Man kan heller ikke få i pose å sekk når man har et budsjett å forholde seg til og når utviklingstid=mer penger.

    Alle vi i MfN har ønsker og tanker om hva man ønsker, mye er det samme, men også forskjellig. Mitt hovedmål er at systemet skal gjøre det enklere å administere og at vi får systemer som hindre og luker bort feilkilder som formateringsfeil i kode. I tillegg skal en ny bruker, som ikke kan noe som helst om web, enkelt komme inn i hvordan ting og tang gjøres.

    Utvikleren jobber nå for fult med å sette opp systemet og få alt til å fungere. Deretter vil vi bruke litt tid og penger til å omgjøre ting, for. eks. hvis det er funksjoner vi ønsker på en annen måte osv.

    Forhåpentligvis vil vi lansere løsningen i februar-mars-april en gang.

  • #2
    Hører rykter om at du skal feire jul hos "Gandals store sønn". Kan ikke annet en å ønske deg lykke til!!

    Comment


    • #3
      Originally posted by EivindS
      Hører rykter om at du skal feire jul hos "Gandals store sønn". Kan ikke annet en å ønske deg lykke til!!
      Ha ha - der ser du, gata er ikke alt for stor nei. Kjenner du Jone?

      Comment


      • #4
        Jobber sammen med han! Du får hilse han og spørre om julestjerna har kommet opp (rimelig intern den med julestjerna, men han forklarer den nok)

        Comment


        • #5
          Originally posted by klausre
          Hei folkens. Da vil jeg ønske dere en god jul og godt nytt år. Samtidig vil jeg/vi lette på sløret og fortelle at arbeidene med å utarbeide nytt design og system for ModellflyNytt ala 2006-> er i gang. Dette er en krevende prosess, hvor man skal prøve å formidle ideer og ønsker, samtidig som ting skal fungere iht. systemets muligheter. Man kan heller ikke få i pose å sekk når man har et budsjett å forholde seg til og når utviklingstid=mer penger.

          Alle vi i MfN har ønsker og tanker om hva man ønsker, mye er det samme, men også forskjellig. Mitt hovedmål er at systemet skal gjøre det enklere å administere og at vi får systemer som hindre og luker bort feilkilder som formateringsfeil i kode. I tillegg skal en ny bruker, som ikke kan noe som helst om web, enkelt komme inn i hvordan ting og tang gjøres.

          Gjelder endringene layout av forum delen også eller er det bare forside/artikkel delen som skal endres?

          Synes i allefall forumdelen er veldig bra nå... meget lettbrukt og oversiktlig.
          good Job !

          Takk for all tid du har lagt ned i dette så langt Klaus !!!!!!
          God Jul til deg og redaksjonen.

          -Exlex-
          Thor Arne Jensen
          ____________________
          : -Exlex-
          : Thor Arne Jensen
          :::::::::::::::::::::::::::

          [Helgøya Modelflyklubb (Ringsaker)

          Comment


          • #6
            Exles:
            Det er først og fremst forside/artikkel delen. Mulig det etter hvet blir et omforent desing, men vi får ta en ting av gangen.

            Comment


            • #7
              Flott jobba Klaus,

              God jul til deg og dine

              Gleder meg til oppfølger av modellflynytt.no.
              Mvh
              Ole A. Hansen

              Comment

              Working...
              X