Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC-Marked ute av drift igjen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RC-Marked ute av drift igjen.

    Vil bare melde om at RC-Marked ikke fungerer. Sjekk feilmelding når man går inn.
    Henrik Falch
    ____________

    North Star (vannfly)
    Nemesis (Shockflyer)
    JR 9x v.II

  • #2
    fungerer fint her ?
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Jeg får ikke åpnet!

      Cessnaknuseren
      Bjørn Sandbæk
      Cessnaknuseren
      Bjørn Sandbæk

      Dæ går litt mindre lim nå.

      Comment


      • #4
        Forsøkte å gå inn på RC marked i går kveld, men da kom det opp en testside for Apache webserver. Forsøkte samtidig en annen datamaskin og der fungerte alt normalt.
        I dag kommer testsiden opp på begge datamaskinene mine.

        Olav E

        Comment


        • #5
          jeg fikk opp : Det gikk bra! Apache er nå installert på denne maskinen!
          når jeg prøvde og gå inn dit .

          Falcon
          Falcon
          -------------------------------------------
          Morten Rolfsen
          Kristiansund

          Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
          -------------------------------------------

          Comment


          • #6
            Funket helt greit her nå.
            Gert Hildrestrand.
            Limets Venner.
            Valdres Flyklubb Modell

            Famous last words? Hey watch this!

            Comment


            • #7
              jeg får opp det med apache jeg å
              William Jul Ringkjøb
              Bodø MFK

              If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

              Comment


              • #8
                fungerer som vanlig her både i explorer, firefox og opera
                Tom Nohr
                Tennisveien 9
                2450 Rena

                Frsky taranis 9+
                Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                + diverse små ting

                Comment


                • #9
                  Dette er hva jeg får opp.

                  Hey, it worked !
                  The SSL/TLS-aware Apache webserver was
                  successfully installed on this website.
                  If you can see this page, then the people who own this website have just installed the Apache Web server software and the Apache Interface to OpenSSL (mod_ssl) successfully. They now have to add content to this directory and replace this placeholder page, or else point the server at their real content.

                  ATTENTION!
                  If you are seeing this page instead of the site you expected, please contact the administrator of the site involved. (Try sending mail to <webmaster@domain>.) Although this site is running the Apache software it almost certainly has no other connection to the Apache Group, so please do not send mail about this site or its contents to the Apache authors. If you do, your message will be ignored.
                  The Apache online documentation has been included with this distribution.
                  Especially also read the mod_ssl User Manual carefully.

                  Your are allowed to use the images below on your SSL-aware Apache Web server.
                  Thanks for using Apache, mod_ssl and OpenSSL!
                  Cessnaknuseren
                  Bjørn Sandbæk

                  Dæ går litt mindre lim nå.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Cessnaknuseren
                    Dette er hva jeg får opp.

                    Hey, it worked !
                    The SSL/TLS-aware Apache webserver was
                    successfully installed on this website.
                    If you can see this page, then the people who own this website have just installed the Apache Web server software and the Apache Interface to OpenSSL (mod_ssl) successfully. They now have to add content to this directory and replace this placeholder page, or else point the server at their real content.

                    ATTENTION!
                    If you are seeing this page instead of the site you expected, please contact the administrator of the site involved. (Try sending mail to <webmaster@domain>.) Although this site is running the Apache software it almost certainly has no other connection to the Apache Group, so please do not send mail about this site or its contents to the Apache authors. If you do, your message will be ignored.
                    The Apache online documentation has been included with this distribution.
                    Especially also read the mod_ssl User Manual carefully.

                    Your are allowed to use the images below on your SSL-aware Apache Web server.
                    Thanks for using Apache, mod_ssl and OpenSSL!
                    hmm nå fikk jeg den også. brukte jo apache selv når jeg bodde på studentbyen og kjørte web server men det er nå maaaange år siden har aldrig sett denne meldingen før. morsomt å vist hva som er problemet.

                    De driver sikkert bare å ordner ett eller annet. kommer vel snart igjen får vi håpe
                    Last edited by tyor; 06-01-06, 14:06.
                    Tom Nohr
                    Tennisveien 9
                    2450 Rena

                    Frsky taranis 9+
                    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                    + diverse små ting

                    Comment


                    • #11
                      Det er nok fordi Klaus har investert i egen server og alt ble flyttet igår. Visstnok litt etterslep på DNS. Skal bli moro med raskere og mer plass
                      ____________________________
                      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                      Comment


                      • #12
                        RC Marked er i prosessen med å bli flyttet over på den dedikerte serveren. Klaus regner ikke med at det kommer til å ta så veldig lang tid før siden er oppe igjen. Det er hosten han venter på.

                        Så ta frem bøtta med tålmodighet og smør dere inn gutter!!
                        Odd Sundet
                        http://www.imacnorge.no

                        Comment


                        • #13
                          Hei Folkens. Jepp, vi flytter driten over på egen server

                          Jeg er ikke sikker på om det er en feil akkurat nå, men generelt blir det ofte litt frem og tilbake når et domene flyttes. Alle DNS blir ikke oppdatert på en gang. En DNS er på en måte det "veikrysset" som forteller hvor du skal henvises når man skriver inn url'n/nett-adressen.

                          Skal kontakte hosten for å sjekke at det ikke er noe annet.

                          Ellers, så kan jeg nevne at jeg jobber med å etablere RCM i både Sverige og Danmark. Håper å være opp i sverige i løpet av jan/ feb.

                          RCMarked.no, RCMarked.dk og RCMarknad.se er adressene og de vil få en ny og felles profil. Mer informasjon kommer etter vært.
                          Last edited by Guest; 06-01-06, 14:29.

                          Comment


                          • #14
                            stilig at det kommer i sverige og danmark også!
                            håper rcmarked er oppe å går snart i gjen, stå på klaus!
                            William Jul Ringkjøb
                            Bodø MFK

                            If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by klausre
                              Hei Folkens. Jepp, vi flytter driten over på egen server

                              Jeg er ikke sikker på om det er en feil akkurat nå, men generelt blir det ofte litt frem og tilbake når et domene flyttes. Alle DNS blir ikke oppdatert på en gang. En DNS er på en måte det "veikrysset" som forteller hvor du skal henvises når man skriver inn url'n/nett-adressen.

                              Skal kontakte hosten for å sjekke at det ikke er noe annet.

                              Ellers, så kan jeg nevne at jeg jobber med å etablere RCM i både Sverige og Danmark. Håper å være opp i sverige i løpet av jan/ feb.

                              RCMarked.no, RCMarked.dk og RCMarknad.se er adressene og de vil få en ny og felles profil. Mer informasjon kommer etter vært.
                              Regnet med att det var noe sånn.
                              Kjempemessig med RCM i Sverige og Danmark.
                              Ett spørsmål dukket umidelbart opp hos meg. Hvordan er det med avgifter og moms ved innførsel av brukt rc-utstyr fra disse landene?

                              Cessnaknuseren
                              Bjørn Sandbæk
                              Cessnaknuseren
                              Bjørn Sandbæk

                              Dæ går litt mindre lim nå.

                              Comment

                              Working...
                              X