Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av elfly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valg av elfly

    har sett litt tundt omkring etter elfly nå, valget står mellom disse:

    Siden finnes ikke

    Siden finnes ikke

    Er ikke helt sikker på hvilket jeg bør ta. Den første ser jo stiligst ut og ser ut til å gå fortere og kan passe når jeg er kommet videre også. E-starteren ser enkel ut og ikke noe som jeg krasajer med det første.
    Jeg er ikke helt nybegynner, klarer å fly en ready.
    Råd mottas med stor takk!
    I don't think there's a punchline scheduled, is there?

  • #2
    hvis du klarer å fly en ready tror jeg sikkert at du klarer den mustangen.
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

    Comment


    • #3
      Det gjør du nok, men mustangen er et forferdelig fly etter min mening, har sett 2 stk av dem i real life nå, og de verken flyr bra eller ser bra ut, og tåler så godt som ingenting. Skal du ha et lavvinga foam fly så kjøp heller formosa, det er mitt råd
      Geir Amund Lindberget

      Comment


      • #4
        Kjøp i allefall ikke den e-startern...Noe mer simpelt med tanke på overføringer, hengsler å generell finish skal en lette lenge etter... Hva med denne da ? Siden finnes ikke

        Comment


        • #5
          Originally posted by just_airborn
          Hva med denne da ? Siden finnes ikke
          Tenkte egentlig å ta det med som et av alternativene men jeg tenkte ikke noe seriøst på det flyet, så jeg gadd ikke å sette det opp. Men en veldig postiv ting med det er jo at det nesten er uknuselig
          Er bare usikker på valg av servoer og mottaker osv på det..
          Det må ikke bli altfor dyrt heller, absolutt helst under 2000.

          Forresten, om jeg kjøper en mikromottaker f.eks.
          Siden finnes ikke

          , kan jeg bruke krystallene som er med i en hitec laser 4 pakke på den?