Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har du sett Avatar og sikler på denne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har du sett Avatar og sikler på denne?

    Noen som sikler på en slik etter å ha sett Avatar???



    Vel, NG-UAVP utvikleren havnet i drømmeland etter å ha sett filmen og får de tid så blir det ny NG software og da er det bare å sette i gang med å designe/bygge fly/heli eller hva det er!

    sikle, silke.....

    Last edited by Quadrocopter; 22-12-09, 22:49.

  • #2
    Tøft! Regner med en liten worklogg?
    Thorbjørn Kirkeleit
    Haugaland Modellflyklubb

    Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

    Comment


    • #3
      Venter på at de skal opensource sw og hw på NG-UAVP'en - noe som skulle ha skjedd for en tid tilbake. Når det skjer skal jeg gjøre ferdig NG'en min (det blir en bygge blogg) flyr den så kan man se fem til neste prosjekt som sikker blir noe liknende greia i Avatar, men tviler på at jeg blir første mann ut.

      Blir en tur på kinoen for å suge inn inspirasjon og drømme litt!
      Last edited by Quadrocopter; 23-12-09, 00:03.

      Comment


      • #4
        sikle ja

        Jeg sikla sånn at jeg nesten sklei på vei ut av kinosalen!
        Der er folk som er igang med dette og har bygd liknende for lengst, ta en kikk her;
        Avatar Scorpion - RC Groups
        HK 450 EDF VTOL Experiment - RC Groups

        Veldig inspirerende, men først skal det bygges triocopter!
        Christoffer
        Dingseblogg http://christoffer.iflogg.com/
        Fotosiden http://christofferfoto.com/
        Haugaland Modellklubb

        Comment


        • #5
          Originally posted by chrstein View Post
          .....Der er folk som er igang med dette og har bygd liknende for lengst....
          Så lenge siden er det ikke

          Etter det jeg kan se så bygger disse på en "halv" løsning sammenliknet med originale Avatar helien, de kan kun bevege rotor motoren i en akse.
          "Originalen" har muligheter å bevege begge motorene uavhengig i to akser, en løsning som er vesentlig vanskeligere å implementere.
          Det finne et par versjoner der ute som har denne graden av frihet men jeg har enda ikke sett dem fly.

          Det blir neppe noen NG utgave siden ingen har tid til å holde på med dette.
          Last edited by Quadrocopter; 01-04-10, 23:03.

          Comment

          Working...
          X