Announcement

Collapse
No announcement yet.

Butikker i København (Edit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Butikker i København (Edit)

    Jeg skal kanskje en liten tur til Tyskland i løpet av sommeren og da håper jeg, og kanskje ikke helt uten grunn, at det er en del butikker der, og at det er kanskje litt billigere i Tyskland enn i Norge. Am I right?

    Jeg vet foreløpig ikke hvor i landet vi skal, for vi skal kjøre bil litt rundt omkring, så kom med forslag over alt... Gjerne nettbutikker også så jeg kan sjekke litt priser og slikt på forhånd.

    Jeg er da mest interessert i fly, fuel som el forsåvidt, men ikke så mye seil...

    Alle svar mottas med glede!

    Kom også med andre tips o.l.

    MVH
    Simen

    (Endret litt lenger ned...)
    Simen

    Why drink and drive, when you can fly so high?!

  • #2
    Re: Butikker i Tyskland

    Originally posted by Flydude
    Jeg skal kanskje en liten tur til Tyskland i løpet av sommeren og da håper jeg, og kanskje ikke helt uten grunn, at det er en del butikker der, og at det er kanskje litt billigere i Tyskland enn i Norge. Am I right?
    Var i Munchen for noen år siden; Der var en butikk rett ved BMW's hovedkontor. Umulig å misse om man kjører "ringveien" rundt Munchen. Der var også en butikk i sentrum; ca ett par hundre meter fra sentrums-rundkjøringa ikke langt fra Jernbanen. Navnene på butikkene samt adressene husker jeg ikke.

    Prisnivået var såvidt jeg husker slik at jeg ikke fant det interesdsant å gjøre den store handelen. Jeg skulle ha en OS 4-takter på den tiden, og på den var det intet å spare (Tyskerne selger dette gjennom Graupner, og slikt som eksospotte er ikke inkludert i prisen.) Vil tippe at "sideimportørene" her i Norge er billigere.

    Jeg synes faktisk prisnivået her hjemme begynner å bli riktig så bra, takket være "Hobby-hobby-butikkene", og den økte interessen for hobbyen.

    Comment


    • #3
      Endring i planene...

      Det ble nok ikke Tyskland i år nei.. Skal en tur til København, kun noen få dager, så lurte på om noen vet om noen fysiske butikker, eller nettbutikker, som holder til i København.

      Der vet jeg at prisene er helt greie..Ihvertfall billigere enn moder Norge...?

      MVH
      Simen

      Why drink and drive, when you can fly so high?!

      Comment


      • #4
        INGEN?! Drar imorgen så vil ha svar innen det...
        Simen

        Why drink and drive, when you can fly so high?!

        Comment

        Working...
        X