Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flytest: Ikarus Shockflyer Edge 540

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Flott video affa - sånt er det vel ikke mange som har sett i Havna tenker jeg.
    Er du der på ferie?

    Sjekk også ut Eirik som flyr shockflyer inne/ute i Kjose på
    404 Not Found
    velg download.

    Per

    Comment


    • #17
      Får ikke tid til så mye for tiden, men har allerede Klepaker nr 2 i hus og vurderer den tredje.....
      Og 3 nye CC til er på vei

      Har ellers vurdert en 320 cm termik elektro fra Griffin.......

      Men i morgen må jeg desverre på jobb og fly jernfugl igjen.


      Fly pent !
      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment


      • #18
        hyggelig
        hvorfra får du CC?
        jeg synes det er out of stock overalt?
        Per

        Comment


        • #19
          All e RC | Your Hyperion Headquarters and No. 1 Electric RC Source

          Der har de som oftest hatt ihvertfall.

          Og fortsatt strålende fornøyd med min Klepaker, den neste tror jeg skal i en eXtrema fra Ikarus.
          ____________________________
          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

          Comment


          • #20
            Flott, da fikk jeg web-adressen til Per!! Ser ut som det er en del å lese gjennom

            320 cm termikk.. du tenker på XL3200? Den har jeg.... hrrrrmf..: under trappa, sammen med "noen" andre fly . Vakkert bygget!! Vurderer en Plettenberg til den.

            Jobbe stakkar... Jaja, det må vi andre også. Skal ha meg en Klepaker og sannsynligvis 75% Vertigo når neste lønninga dukker opp. Har ennå ikke sett/prøvd noe som matcher Vertigoen så langt når det gjelder små 3D
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

            Comment


            • #21
              Nu har også jeg bygd Shock-flyer, men ikke fløyet den ennå.

              Et tips for motormontasjen hvis det er interessant:
              Jeg satte også inn en MicroTex og lagde mitt eget patent på motorfestet. Selve festet er som dere ser et egendesignet kryss i 3mm flyfinèr med hull til motoren. Ikke noe spesielt i dette, men legg merke til at jeg har boret 2mm hull i ytterendene på kryssene. Bak disse hullene lagde jeg like store spor i depronet ca 30mm lange. Så limte jeg inn 2mm rundpinner gjennom motorfestet og i sporene. Nå er hele festet "forankret" til store deler av nesen.
              Attached Files
              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

              Comment


              • #22
                Endelig!
                Etter et par hektiske arbeidsuker i Stavanger rusha jeg på stripa i kveld med Shockflyer og 5 toppa LiPo`s, vindstille og gira på å fly. Må bare innrømme at det kun gikk noen sekunder før Shock`en hang i hoover Ble litt imponert av disse fargelagte depronbitene, takeoff på campingbordet, hovring rundt og borti antenna, slippe den baklengs i hoover nedi kornåkeren og dra den ut og på rygg
                Matcher ikke Vertigo helt men moro lell!!
                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                Comment


                • #23
                  Godt å se at du likte den. Er på ferie i Nevlunghavn, men Shockyen fikk selvfølgelig plass

                  Har flydd 4 pakker idag og mere kommer. Dog er nok Vertigoen i 75% størrelse favoritt nr 1. Liten lett og jævla moro å leke med

                  God sommer !
                  ____________________________
                  Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                  Comment


                  • #24
                    bruker du samme utstyr i vertigo 75% som i den originale?

                    Comment


                    • #25
                      Her er liste over utstyret i min 75% Vertigo. Dog er motoren byttet ut med en Klepaker Extreme som trekker større propellere og litt mindres trøm

                      (MFN) ModellflyNytt.no
                      ____________________________
                      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                      Comment


                      • #26
                        Håper dere har finfin ferie affa

                        Sitter og venter på at tordenen skal gi seg så det blir stille i kveld... har 7 toppa LiPo`s som skal på stripa, to av dem er de nye fra Apogee, 1660 som tåler 24 Amp, skal hale opp min Pinto 30 Ampere mating til børsteløs i nesa på 800 gram fly

                        Har også handlet to Flight Power Extreme 3S2P 3200 Super HD, klarer 64 Amp Går ombord i XL`n som ligger på byggebordet.. Og den nye flybåten og hotlineren og og og...

                        Var innom hos Albatross da jeg var i Stavanger!! Slep av 6 meters ASH 26`er etc Kan ikke bli mer elegant, rapport kommer.
                        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                        Comment

                        Working...
                        X