Announcement

Collapse
No announcement yet.

Test: Klepaker Extreme (børsteløs outrunner)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Test: Klepaker Extreme (børsteløs outrunner)

    Har du noen spørsmål eller kommentarer, post dem her.

    Denne posten er relatert til denne artkkelen.

  • #2
    Dette var en god test (likte spesielt godt at produsentens/konstruktørens målsettinger og ønsker med produktet var med. Denne motoren er fortiden utenfor økonomisk rekkevidde og praktisk bruk da jeg ikke har noen innendørs modell (ennå ). Jeg håper de får solgt nok av denne motoren så den fortsatt er å oppdrive når jeg kommer i posisjon til å kjøpe en. Bare for moro skyld, hvordan ville en kleppåker ekstreme passe i en GWS Slow Stick/Tiger Moth? der jo originalt en 370 motor og gir på SSen men den statiske trekk kraften er jo ikke allverden. Ville en kleppåker ekstreme kunne yte noenlunde likt? (tenker da at vekten på SSen kan kuttes med ca50g (bare motor bytte) ellere enda mere om en går ned på 340 celler. Ja ja dette var bare en strøtanke men artigt å vite lell.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #3
      Har nå flydd masse med motoren og har hatt ekstrem stor glede av den. Den er bare så smooth og lekker. Flyr nå bare ute med den, men gleder meg masse til å fly den indoor.
      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment


      • #4
        Jeg har også denne motoren og må si meg enig i at den er helt knall.
        Og jeg har flydd MASSE.

        Motoren er helt perfekt for min Shockflyer exrema 330.
        Video

        sjekk også: ANCE AS - 404
        Eirik B Bjerknes
        Larvik

        Comment


        • #5
          Det fins bruksanvisning til lekkerbiskenen på Klepaker sine interessante sider: ANCE AS - 404
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment


          • #6
            Og jammen endte det opp med Klepaker nr 4 (hater å måtte bytte utstyr fra modell til modell....)da jeg idag satt og funderte på hva jeg skulle ha i mitt nye prosjekt
            ____________________________
            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

            Comment


            • #7
              Ble det en 17-turn denne gangen affa? Har såvidt kjørt min litt i min nesten-ferdige Edge og den drar brutalt med 3S!
              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

              Comment


              • #8
                Ja, det ble en 17 turn, men tenkte jeg skulle prøve den på ett nytt prosjekt med 2S. Tror det blir plenty av power til modellen.
                Attached Files
                ____________________________
                Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                Comment

                Working...
                X