Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flytest: Indian Spirit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flytest: Indian Spirit

    Har du noen spørsmål eller kommentarer, post dem her.

    Denne posten er relatert til denne artkkelen.

  • #2
    Outdoor-versjonen

    Har fått den interessante outdoor-versjonen i hus og skal prøve å sette den sammen innimellom seilfly-prosjektene.
    Satser på samme oppsettet som i indoor-versjonen bortsett fra at jeg vil prøve andre ESC`er til å begynne med. Blir jeg ikke fornøyd prøver jeg andre motorer og kombinasjoner.
    Vil poste bygging og testing her på diskusjons-linken istf å lage en ny artikkel, og kan ikke garantere at jeg får fuglen flyklar de første ukene... Mer vil dog følge, skjønt tiden går!
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Kult, følger med på hva som skjer.. Ser ut som et fint fly
      - Håvard Glad Andreassen
      - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

      Comment


      • #4
        Jeg er faktisk veldig spent på denne Håvard Samme fine finishen som på indoor-versjonen, og å få en lett depron-fugl med skikkelig profil blir en ny opplevelse for meg.
        Herlig hobby med så mye nye gadgets å velge i!
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #5
          Nokk en bra artikkel om ett pent fly joo....
          Spent på den outdoor-versjonen.
          Cessnaknuseren
          Bjørn Sandbæk

          Dæ går litt mindre lim nå.

          Comment


          • #6
            Hehe, ja det tar liksom aldri slutt på herlighetene Har nytt godt av det deilige været i det siste og fått flydd endel på dagen da jeg for tiden ikke er i arbeid Snakk om bra timing..håper det holder seg til helga og...
            - Håvard Glad Andreassen
            - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

            Comment

            Working...
            X