Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trex 600ESP oppgradering til 700e flybarless

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trex 600ESP oppgradering til 700e flybarless

    Blir en slik i vinterprosjekt. Nye Trex 600ESP er bedre egnet for å oppgradere til ett 10S oppsett og 690mm blader for å få en 700e homebuilt. Det vil bli flybarless, men hvilket system er ikke 100% spikret ennå.
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

  • #2
    Hvorfor ikke gå 700 og 12S?
    Mathias
    Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

    Comment


    • #3
      hvorfor pådra seg 1100-1200 gram mer totaltvekt?

      Også har jeg 4-5 sett med passende 2x5S som er i gjenbruk og som brukes i 3-4 modeller
      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment


      • #4
        Jeg har en slik modell Flyr som en drømm. .90 size på ca 4kg med kasama flybarless hode. Mikado flybarless system. Jeg har en ferdig setup fil til deg hvis du skulle gå for mikado sitt flybarless system og kasama hode på modellen

        Comment


        • #5
          Kan jo legge ut videoen jeg tok av giggen sin 700e fra romjula, videoen ligger også under bygebloggen til Outrage 550'n. Passer kanskje bedre å legge den her.


          Enjoy!

          Attached Files
          Last edited by flypilot; 01-01-09, 14:18.
          - Håvard Glad Andreassen
          - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

          Comment


          • #6
            600ESP på lager

            Og jammen kom det ikke en pall med Align modeller og deler idag. 48 stk Trex 250 og endel av den nye 600ESP som jeg skal bygge om til 700 size med flybarless og 10S oppsett
            Attached Files
            ____________________________
            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

            Comment


            • #7
              Da er resten i hus; lange blader og bom, Kasama flybarless hode, Z-power motor. Kontronik Jive ESC ++++

              Simulatorflyging med jobben i dag, men regner denne blir påbegynt i slutten av uka


              Bilder kommer...........
              ____________________________
              Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

              Comment

              Working...
              X