Fikk plutselig EDf kick, etter 2 prøveturer med en kyosho t33. så da var det bare å smi mens lipoene var varme
flyet: http://rcnet.no/b2b/product_info.php...roducts_id=750
vifte: http://rcnet.no/b2b/product_info.php...roducts_id=745
motor: http://rcnet.no/b2b/product_info.php...roducts_id=744
bygemanual http://www.warbirds-rc.org/artman/pu...shark_EDF.html
tråd på rsgroups (77sider)
Warbirds-RC/HET-RC F-20 Tigershark - RC Groups
De fleste der bruker 2W20motoren på 4S og får 700W Grunnen til at jeg velger 2W25 motoren er for at med 5s vil jeg da fortsatt ha ca700w ved en mye lavere strøm. Noe som ikke setter så høye krav til batteri og regulator. Også hvis det ikke går fort nok kan den motoren kjøres på 6S og vil da muligens passere 1KW
Noen videoer her
Har kikket i eska og såvidt begynt byggingen/monteringen. legger ved noen bilder av innholdet.
flyet: http://rcnet.no/b2b/product_info.php...roducts_id=750
vifte: http://rcnet.no/b2b/product_info.php...roducts_id=745
motor: http://rcnet.no/b2b/product_info.php...roducts_id=744
bygemanual http://www.warbirds-rc.org/artman/pu...shark_EDF.html
tråd på rsgroups (77sider)
Warbirds-RC/HET-RC F-20 Tigershark - RC Groups
De fleste der bruker 2W20motoren på 4S og får 700W Grunnen til at jeg velger 2W25 motoren er for at med 5s vil jeg da fortsatt ha ca700w ved en mye lavere strøm. Noe som ikke setter så høye krav til batteri og regulator. Også hvis det ikke går fort nok kan den motoren kjøres på 6S og vil da muligens passere 1KW
Noen videoer her
Har kikket i eska og såvidt begynt byggingen/monteringen. legger ved noen bilder av innholdet.
Comment