Da var den i hus, plukket rett av containeren i Oslo etter fortolling.
RC Pro har valgt å ta inn Aeroworks til landet og har pr idag en kontainer på vei til nord-norge.
AeroWorks er brukt av ganske mange etterhvert her i norge, men har kun vært mulig å få tak i ved å importere selv. Settene er QB, quick build og får meget gode omtaler i resten av verden.
Og når man åpner settene ser man hvorfor AeroWorks får god omtale. Alt fra pakkingen som er i solide esker med 2-3 mm treplater ombundet og igjen pakket i en kraftigere ytteresker. Deler er pakket i plast og bobleplaste utenpå igjen.
Nydelig trukket, limskjøter ser meget bra ut, innfestinger til understeller forsterket og klare. Alle islagsmuttere overalt er festet og klart til montering. SKikkelig hardware med kulelinker etc rund baut.
Skal se mer på det utover dagen, men slenger med en drøss med bilder fra åpningen av eskene.
Alle deler veier 5400 gram og antatt flyvekt fra mine beregniner er ca 8 kg. Det er ikke mye på den store vingen og den vil garantert bli umåtelig behagelig å snill.
Det går selvfølgelig an å spare inn litt her og der, men kanskje mest på understell og vingerør hvor man bør kunne spare 300 gram. Men tror rett og slett det er bortkastede penger.
Modellen skal installeres med GR PRO sin nye 50 kubikk motor
RC Pro har valgt å ta inn Aeroworks til landet og har pr idag en kontainer på vei til nord-norge.
AeroWorks er brukt av ganske mange etterhvert her i norge, men har kun vært mulig å få tak i ved å importere selv. Settene er QB, quick build og får meget gode omtaler i resten av verden.
Og når man åpner settene ser man hvorfor AeroWorks får god omtale. Alt fra pakkingen som er i solide esker med 2-3 mm treplater ombundet og igjen pakket i en kraftigere ytteresker. Deler er pakket i plast og bobleplaste utenpå igjen.
Nydelig trukket, limskjøter ser meget bra ut, innfestinger til understeller forsterket og klare. Alle islagsmuttere overalt er festet og klart til montering. SKikkelig hardware med kulelinker etc rund baut.
Skal se mer på det utover dagen, men slenger med en drøss med bilder fra åpningen av eskene.
Alle deler veier 5400 gram og antatt flyvekt fra mine beregniner er ca 8 kg. Det er ikke mye på den store vingen og den vil garantert bli umåtelig behagelig å snill.
Det går selvfølgelig an å spare inn litt her og der, men kanskje mest på understell og vingerør hvor man bør kunne spare 300 gram. Men tror rett og slett det er bortkastede penger.
Modellen skal installeres med GR PRO sin nye 50 kubikk motor
Comment