Announcement

Collapse
No announcement yet.

Byggeblogg: The World Models 1/3 Super Cub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Som jeg påpekte litt tidligere i tråden så er det forskjeller på manualene. Da er det vel kanskje i SR utgaven det bl.a står oppgitt mål på avstand mellom propell og firewall. I tillegg er festinga av halefinnene noe forskjellig så vidt jeg kan se.
    Dere får slenge dere på her når dere har handla hehe
    Jeg gleder meg i hvert fall som en unge til jeg får doningen i lufta.
    Espen Melby

    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

    Comment


    • #32
      Nå har vi bestilt hver vår fra Elefun. En 1/3 J3 og en 1/3 Super.

      Gleder oss nå.

      Comment


      • #33
        Hei.
        Hvordan går det Espen.
        Det er fint på isen om dagen.(ikke prøv deg, yak'n går og går og går og går)
        Attached Files

        Comment


        • #34
          Så hyggelig å høre at den går da hehe
          Er desverre blitt stillstand i prosjektet. Har en del andre greier jeg må ordne for tia.
          Kommer sterkt tilbake, forhåpentligvis om ikke så lenge

          Fant dere ut om det var benevninga som skiller mellom de to versjonene (med og uten avtagbar halefinne)?
          Espen Melby

          :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

          Comment


          • #35
            Ja. Jeg kontaktet The World Models direkte. De Cubbene som slutter på R er nyere utgaver. De jeg bestilte i dag var ny utgave for Super cub og gammel for J-3 Cub.

            Har du lagt merke til andre endringer i manualen til den nye?

            Comment


            • #36
              Tror jeg har nevnt de fleste.
              Hvis jeg får tid ila. helga kan jeg sammenligne litt.

              Jeg hadde nettopp flyet i bilen og det gikk greit mtp. plass.
              Med "greit" menes at det var plass til flyet når alt av seter i mondeoen var slått ned og fly og vinger var stablet på en noen lunde logisk måte.
              Espen Melby

              :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

              Comment


              • #37
                Jeg har fått min. Kult fly. Kameraten min får sin J-3 i løpet av noen dager.

                Vurderer å kjøpe et skalaunderstell etter hvert. Robart lager et som ser fint ut, men jeg finner ingen som selger. Dette ser og bra ut: http://www.piperj3gear.com/

                Comment


                • #38
                  Fint understell!
                  Har lyst til å bytte ut litt diverse etter hvert jeg også.
                  Er artigere jo mer skala slike fly er.
                  Espen Melby

                  :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                  Comment


                  • #39
                    Selger du flyet?

                    Comment


                    • #40
                      Ja, om prisen er rett.
                      Noen som vil fortsette byggetråden kanskje Kan bli mange fine sommerdager på stripa eller ved vannet med denne modellen tror jeg

                      Ting forandrer seg jo innimellom, så nå tenker jeg igrunn at noen andre skal få glede seg over flyet fremfor at det står her å støver ned i sommer. Får heller gå på med ny giv en gang senere. Har liksom ønska meg en slik cub leeeeenge men men.... Kommer helt sikkert sterkere tilbake.
                      Espen Melby

                      :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                      Comment

                      Working...
                      X