Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pilotrc Sbach 342 50cc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Flya fra autopartner har latt vente på seg en stund.
    Først skulle de komme inn 15. februar, og de har blitt utsatt flere ganger etter det.
    De har vistnok hatt noen problemer med å få levert containerne.
    Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

    Comment


    • #32
      Originally posted by yak View Post
      jeg venter på min sbach 50cc fra autopartner.
      janta71 . har du spurt hvilken dag den er på lager,siden du er så sikker på levering ??
      så skal tullen ha den i noen dager,og ikke minst norges post mareritt som skal gå hjem til deg og meg med pakke,så det blir vel uken etter

      Hei, jeg har jevnlig kontakt med Per Vessmer og fikk beskjed om at flyet skulle komme til Autopartner denne helgen og skulle sendes ut så fort det lot seg gjøre.
      De sier at sendingen har stått fast i isen på Østersjøen. Men jeg tror det tar mye lengre tid.
      flyet mitt blir sendt med skjenker transport og ikke posten.
      Min Radio
      Jr x9303 2,4 ghz


      Mine fly
      Cmpro Zero 50
      Top flite Thunderbolt p47D 60
      F3a 50

      Comment


      • #33
        det var gode nyheter,da er det bare å få ryddet byggebordet

        Comment


        • #34
          Hei,

          jepp da er det bare å vente i spenning, hva slags utstyr skal du bruke i din ,Yak.
          Min Radio
          Jr x9303 2,4 ghz


          Mine fly
          Cmpro Zero 50
          Top flite Thunderbolt p47D 60
          F3a 50

          Comment


          • #35
            det blir en dle 55 med cannister potte
            savox 1256 servo 20 kg/6volt 0,15 sek vekt 52,4 gram +trottleservo vet ikke hvilken enda
            lipo batteri til motager å tenning + Zeus Ignition Power & Kill Switch
            for å slippe vekten av tenning batteri
            futaba 2,4 fasst radio og motager
            mulig at det blir et smartfly produkt også,men det er ikke bestemt enda
            skal prøve å holde en lav vekt på modellen,det er in for tiden hær på forumet
            det er 60-70 gram lettere servoer , i forhold til hitec 7955 tg + billigere servoer

            Comment


            • #36
              Originally posted by yak View Post
              det blir en dle 55 med cannister potte
              savox 1256 servo 20 kg/6volt 0,15 sek vekt 52,4 gram +trottleservo vet ikke hvilken enda
              lipo batteri til motager å tenning + Zeus Ignition Power & Kill Switch
              for å slippe vekten av tenning batteri
              futaba 2,4 fasst radio og motager
              mulig at det blir et smartfly produkt også,men det er ikke bestemt enda
              skal prøve å holde en lav vekt på modellen,det er in for tiden hær på forumet
              det er 60-70 gram lettere servoer , i forhold til hitec 7955 tg + billigere servoer
              yak: Kan du kontrollveie de servoene? Lurte lenge på om jeg skulle bruke slike i min også pga. vekt men jeg syns rett og slett 52g på en så sterk servo virket for godt til å være sant.

              I tilfelle så er det ingen andre som jeg har sett som er i nærheten av den vekten....
              Bare flygreier: )

              Comment


              • #37
                har ikke kjøpt servoene til sbach enda så jeg måtte ta en ut av et annet fly. servoen veide 53 gram med litt av servokabelen liggende på vekta,har forlenget kabelen med 20 cm loddet sammen og krympestrømper i sjøten
                med den ekstra vekt av kabel, loddetinn og krympestrømpe så veier servoen 58 gram.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by yak View Post
                  har ikke kjøpt servoene til sbach enda så jeg måtte ta en ut av et annet fly. servoen veide 53 gram med litt av servokabelen liggende på vekta,har forlenget kabelen med 20 cm loddet sammen og krympestrømper i sjøten
                  med den ekstra vekt av kabel, loddetinn og krympestrømpe så veier servoen 58 gram.
                  Det er ikke verst altså. Hvis servoen da holder det den lover av kraft og i tillegg er presis og holdbar så tror jeg at jeg må ha meg noen slike i fremtiden: )
                  Bare flygreier: )

                  Comment


                  • #39
                    har ikke flydd med sevoene enda,men ved prøving i fly på hobbyrommet er dem raske å presise og ikke slakk i girene,har brukt mye forskjellige servoer savox ser ut til å være blant de beste jeg har hatt.
                    har noen HD servoer veldig mye slakk i girene når dem er nye,men ellers ok
                    hitec 5645 har jeg flydd mye med, synes flyet får en svømmende bevegelse med disse.
                    jeg er tilhenger av best mulig servo til laveste pris.så de beste jeg har testet så langt er align 610 og det er savox som lager dem .
                    savox 1256 koster vel 400 kr pr stk fra kina
                    futaba/ hitec /jr koster mye mer med tilsvarende spesifikasjoner.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by yak View Post
                      har ikke kjøpt servoene til sbach enda så jeg måtte ta en ut av et annet fly. servoen veide 53 gram med litt av servokabelen liggende på vekta,har forlenget kabelen med 20 cm loddet sammen og krympestrømper i sjøten
                      med den ekstra vekt av kabel, loddetinn og krympestrømpe så veier servoen 58 gram.

                      Hei,

                      Disse savox servoene virker fine ut, hvor kjøper du disse. Det er jo gram å spare der ser jeg.
                      Min Radio
                      Jr x9303 2,4 ghz


                      Mine fly
                      Cmpro Zero 50
                      Top flite Thunderbolt p47D 60
                      F3a 50

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by janta71 View Post
                        Hei,

                        Disse savox servoene virker fine ut, hvor kjøper du disse. Det er jo gram å spare der ser jeg.
                        Vet iallefall at Pilotrc selger dem.
                        Bare flygreier: )

                        Comment


                        • #42
                          www.flying-hobby.com
                          de er utsolgt nå,jeg venter til de er på lager igjen pris 69$
                          pilot rc har også 79$

                          Comment


                          • #43
                            kontainerskipet med pilot rc sbach flyene sitter fast i isen utenfor stokholm,håper de kommer løs før våren.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by yak View Post
                              kontainerskipet med pilot rc sbach flyene sitter fast i isen utenfor stokholm,håper de kommer løs før våren.
                              hei

                              uff , har du snakket med de.Jeg sendte mail i dag men ikke noe svar. Det er synd at det skal ta så lang tid. Vurderer å kjøpe et annet fly.
                              Min Radio
                              Jr x9303 2,4 ghz


                              Mine fly
                              Cmpro Zero 50
                              Top flite Thunderbolt p47D 60
                              F3a 50

                              Comment


                              • #45
                                snakket med dem i dag,båten kommer ikke til havn på grunn av is

                                Comment

                                Working...
                                X