Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pilotrc Sbach 342 50cc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Her kommer det litt bilder av min. Den er nå helt komplettert, men jeg må sette utslag o.l.

    Utrolig fornøyd sålangt med dette flyet, gleder meg til å få det i lufta:

    Batteriet er ikke festet på dette bildet.
    Attached Files
    Last edited by cissaman; 10-03-10, 21:23.
    Bare flygreier: )

    Comment


    • #47
      Noen flere bilder!
      Attached Files
      Bare flygreier: )

      Comment


      • #48
        Enda noen: )
        Attached Files
        Bare flygreier: )

        Comment


        • #49
          Hei,

          Heldig du som har fått din ferdig, denne er meget tøff. Håper det kommer en film av den etterhvert.
          Min Radio
          Jr x9303 2,4 ghz


          Mine fly
          Cmpro Zero 50
          Top flite Thunderbolt p47D 60
          F3a 50

          Comment


          • #50
            Syntes etter hvert fargeskjemaet du fikk er skikkelig fint cissaman
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

            Comment


            • #51
              Ja må si skjemaet har vokst på meg også, til å begynne med var jeg veldig i tvil men veldig fornøyd nå: )

              Må si en ting til, igår loddet jeg og festet batteriet(hyperion 2s life) i flyet og fikk for første gang 6,6 volt til servoene, har bare brukt et lite 4,8v når jeg har satt opp servoer o.l.

              ÅÅ fy f....så kjappe og sterke disse servoene virker, å presise som jeg alldri har sett før. (Hitec 7955TG) Kjempefornøyd: )
              Bare flygreier: )

              Comment


              • #52
                Fy flate for et flott fly! Jeg elsket fargene på det Når kommer det video av jomfruturen?

                Comment


                • #53
                  Originally posted by cissaman View Post

                  ÅÅ fy f....så kjappe og sterke disse servoene virker, å presise som jeg alldri har sett før. (Hitec 7955TG) Kjempefornøyd: )
                  Enig, har hatt strøm på 7955 for første gang nylig, og dette begynner å ose kvalitet i særklasse
                  Moro for oss som liker gadgets.
                  Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                  Comment


                  • #54
                    Tror jeg overlater video av Sbach 29% i luften til noen andre, jeg har kamera så det kan jo være det klaffer slik at jeg har noen til å filme men det blir ikke prioritert fra min side, hehe.

                    Men bilder av flyet på en grønn gressmatte skal jeg klare: )
                    Bare flygreier: )

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by yak View Post
                      det var gode nyheter,da er det bare å få ryddet byggebordet
                      hei,

                      Snakket med Autopartner i dag og containeren med flya har ankommet Stockholm og sannsyneligvis blir de sendt førstkommende mandag elller tirsdag.
                      Da får vi se da om de kommer. Har vel ryddet Hobbyrommet flere ganger på at Sbach 342 skulle komme
                      Min Radio
                      Jr x9303 2,4 ghz


                      Mine fly
                      Cmpro Zero 50
                      Top flite Thunderbolt p47D 60
                      F3a 50

                      Comment


                      • #56
                        holder på å montere en big stik med 50cc bensinmotor ,for en kompis
                        er ferdig med til helga ,så er det bare å rydde plass til sbach
                        servoene er også på tur fra kina

                        Comment


                        • #57
                          Hei Cissaman.
                          Eg har bra video kamera, så neste gang me flyr og Sbach er klar for og få luft under vingene så har eg kamera med. Så da må det vel bli video .
                          Så kan gjerne du filme litt av mitt og om og når det blir klart.
                          Jeg var forresten hjemme og så Cissaman sitt fly på tirsdag, må bare si at bildene ikke yter flyet rettferdighet. Det var noe av det råeste jeg har sett, både av farge skjemaet og ikke minst utformingen av flyet. Berre Lekkert.
                          Svein K
                          Mvh
                          Svein K

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Krosli View Post
                            Hei Cissaman.
                            Eg har bra video kamera, så neste gang me flyr og Sbach er klar for og få luft under vingene så har eg kamera med. Så da må det vel bli video .
                            Så kan gjerne du filme litt av mitt og om og når det blir klart.
                            Jeg var forresten hjemme og så Cissaman sitt fly på tirsdag, må bare si at bildene ikke yter flyet rettferdighet. Det var noe av det råeste jeg har sett, både av farge skjemaet og ikke minst utformingen av flyet. Berre Lekkert.
                            Svein K
                            Ja regne absolutt med at me tar jomfru på 29% Sbach og 35% Yak på samme dag så då e eg me på den: )
                            Bare flygreier: )

                            Comment


                            • #59
                              noe nytt om leveranse av pilot rc sbach

                              Comment


                              • #60
                                Jeg ringte på tirsdag og bare får å spørre om det ble sendt den dagen de lovet , altså tirsdag men nei.
                                De hadde så mange fly de skulle sende at våres ble nok ikke sendt før til helgen.
                                Vi må nok vente noen dager til Yak.
                                Min Radio
                                Jr x9303 2,4 ghz


                                Mine fly
                                Cmpro Zero 50
                                Top flite Thunderbolt p47D 60
                                F3a 50

                                Comment

                                Working...
                                X