If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above.
You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Fint fly du har fått deg, du legger vell ut litt bilder og skriver litt om hvordan den flyr. Blir spennende og høre hvordan den motoren funker og hvor mye power de er i den...
S.K
Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm
Fine greier. Kjør på med bilder og tekst. Jeg følger med.
Jeg har og en pilot liggende på lur som jeg skal sette sammen straks jeg er ferdig med Logo'en min.
Men min er en 50cc Extra 300...
jepp slenger meg på å gratulerer så mye har fått intrykk av at du er svak for sbach,n.det med å dele tråden var ingen dum ide,kansje noe å tenke på når noen lager en detaljert montering/byggetråd at en moderator sletter unødvendige innlegg å låser tråden når flyet er ferdig hvis det er ok for trådstarter så har vi en ren å fin tråd fra a til å ang det den handler om.bare en tanke jeg fikk
Jeg driver å monterer samme fly i skrivende stund=) Ganske rett fram å montere denne, men fint med tråd med tips alikevel.
Jeg skal ha dle30v2 i min, Hitec HS-5645MG servoer. De drar 12kg på 6v. Regner med de er mer enn kraftig nok til dette flyet.
Ole Kr Follstad
BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Phoenix p51D Mustang, Dle55
Phoenix K8b, 1:2,5 6m
Hangar 9 Piper cub 1\4
Ask 21 1:3 5,7m helkompositt
Kunne godt tenkt meg noen hitec servoer jeg og Synd ting koster penger.
DLE er nok det enkle valget til dette flyet. Den er vel bolt-on, etter hva jeg
har forstått. For å montere RCGF må man korte inn stand-offs'ene litt for
å få det til å passe. Pitts potta ser heller ikke like bra ut på RCGF, og røra
er litt off center ift. flykroppen.
RCGF skal i følge ryktene ha litt mer punch enn DL da, men det gjenstår
å se.
Ja hitec er litt dyrere, men det er utrolig bra servoer. Aldri hatt noe problemer med hitec eller graupner siden jeg starta å fly for ca 15år sia ....ifølge hva jeg har lest skal dle 30 v2 passe rett i uten å modifisere noe. Har ikke noe erfaringer med RCGF selv, men det er vel ett anerkjent merke nå og fungerer sikkert bra=)
Ole Kr Follstad
BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Phoenix p51D Mustang, Dle55
Phoenix K8b, 1:2,5 6m
Hangar 9 Piper cub 1\4
Ask 21 1:3 5,7m helkompositt
Comment