5,6kg, hvordan er det å fly 3d med 3w28 da ??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Min første bensinkjærre..
Collapse
X
-
-
Hei
Jeg har ikke somlet meg til å veie votecen enda, men den har fått kjørt seg litt nå. Jeg har ikke CS utgaven, men det er plenty med overskudd i motoren. Nok hovre overskudd, og herlige knifeedge egenskaper er noe jeg vil trekke frem.
Det mangler ikke på 3D egenskaper, det er bare piloten som er begrensningen for øyeblikket
Måtte du ha mye vekt i nesa Kimkaa?
Geir
Comment
-
Tror jeg begynte med 320g, så har jeg tatt av i hvertfall halvparten. Vet ikke hvor tyngde punktet endte henne. Men modellen "endte" sine dager i en knife edge der det "plutselig" kom en grein fra et tre i veien Er under oppbygging håper det blir bra igjen, fikk ny vinge, vingerør, cowling og canopy fra 3W. Motoren har også vært en tur hos 3W for skifte av veiv. Dyrt, men med bra resultat.
Comment
-
Jeg er veldig oppslukt i video og hvordan den fungerer med tanke på motorkraft, har et fly selv som nå snart blir anskaffet motor av samme art til et fly som skal være någen lunde like stort og vekt. Ser frem til film!!Stein Arne Kjøraas
Fly:
1,6m trainer
Graupner cherokee 1,6m "Brick"
Multiplex Gemini
Seagull Edge 540 2m /w 3w 28i "3d trainer"
Hitec Aurora 9
På vei inn:
Pilot Sbach 29% w/Hacker A60 + + +
Medlem av innherred modellflyklubb
www.innherredmodellflyklubb.ning.no
Comment
Comment