Har akkurat mottatt mitt fra FastLad Performance i England. Kjøpte 4S utgaven. Mangler nå batteri, servoer og gyro.
Regner med at jeg bestiller resten snart.
Så da blir jeg å selge min Belt-CP.
Byggeblogg Next-D Rave 450
Collapse
X
-
Nice, ser ut til å være kvalitet hele veien....håper du lager til noen videoer av noen flighter med den...
Grattis med flott heli..Leave a comment:
-
Her er alt klart for Elektronikken..!
Som nemt tidligere trur jeg at det vil bli en Solid G gyro fra curtis og cyclic servoer blir nok JR sine DS 285 med metal gear noe som også er anbefalt i manualen, tail servo blir en JR DS 3500G som jeg vet virker bra fra tidligere på min T-rex 250.Leave a comment:
-
Her er Siste byggebilder av heliet
Raven er helt no annet enn T-rex vist vi ser på "rotor hodet", den virker lett å kompakt og få heli i denne klassen har jo Torqtube, gleder meg max til å ferdigstille denne helt da... bare modellen kostet flesk så det blir jo lommeboka som avgjør litt av tiden dette kommer til å ta å få den opp i luften.Leave a comment:
-
-
Takker for det, her er det bare gyro som jeg ser klart for meg at det må bli en Solid G fra curtis og resten blir slik at jeg kan få til et sprekt 3D oppsett på maskinen..
Leave a comment:
-
Hei,
Flott at flere henger seg på og lager heliblogger, følger spent med..
Den manualen ser jo overlegen ut i forhold til mange andre jeg har sett...nice..
Legg gjerne også ut litt info om hva slags utstyr du har tenkt å bruke i heliet...Leave a comment:
-
Byggeblogg Next-D Rave 450
Etter den verste T-rex dilla har lagt seg ser jeg nå at det finnes faktisk andre kule heli på gang rundtom i denne verden, har bestemt meg for å sjekke ut et helt nytt et i 450 klassen som jeg mangler.
Siden mine T-rex blei bygd i fred og ro hjemme uten et bilde ble tatt slo tanken meg på å lage en byggeblogg, så her er min første å kansje eneste hvem vet...
En Next-D Rave 450 blei innkjøp hos http://www.hobby24.no/ også satte jeg i gang med pakke opp godsakene, ei helt nydelig byggeveiledning åpenbarte seg straks i esken
Last edited by fott; 20-01-09, 19:11.
Forum Bottome ADS
Collapse
Leave a comment: