Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeg savner en gruppe "Stjålet -mistet"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg savner en gruppe "Stjålet -mistet"

    Det er, som vi alle vet, stor omsetning av brukt rc-utstyr, og av og til virker det som om noen selger masse utstyr og "pakker" de vet lite eller ingenting om.
    Før man reiser for å titte på ting det lukter litt av, så kunne det vært fint med en oversiktlig tråd her - hvor man kunne titte igjennom for å se om man er i ferd med å kjøpe av noen som kanskje har urent mel i posen.

  • #2
    Originally posted by Biggles
    Det er, som vi alle vet, stor omsetning av brukt rc-utstyr, og av og til virker det som om noen selger masse utstyr og "pakker" de vet lite eller ingenting om.
    Før man reiser for å titte på ting det lukter litt av, så kunne det vært fint med en oversiktlig tråd her - hvor man kunne titte igjennom for å se om man er i ferd med å kjøpe av noen som kanskje har urent mel i posen.
    Jepp!
    Jeg holder på med et opplegg som er klart om ikke så lenge (forhåpentligvis)..
    Om det blir selvstendig register eller i samarbeid med Klaus, er enda ikke klart..
    Han er informert om dette, men han har nok mer enn nok å holde fingrene i for tiden..
    Men løsningen kommer, enten her eller separat, men det kommer det info om..



    LDA #0
    STA $D020

    Comment

    Working...
    X