Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vart flyger jag nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vart flyger jag nu?

    hej.
    Noterar mig att ingen av de aktuella klubbarna runt Oslo öppnar sina banor förrän snös defenitivt är borta.

    Jag har ett par dagar semester i slutet av nästa vecka och till 1:a April, vart flyger man då i närheten av oslo (typ max innom en 45 mins radie körtid)?
    Is börjar väl bli lite halvfarligt eller?
    MFK Blue Max
    www.mfkbluemax.com

  • #2
    Er vel på tide du bygger deg en 3D elektromodell Harde tider for glow framover til marken har tørket opp....
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Hhehe jag det är ju ett alternativ, men tycker inte det är lika kul.
      Jag får väl dra ett par dagar till Sverige om det inte skulle finnas något, så att jag får "flyga av mig" lite.
      MFK Blue Max
      www.mfkbluemax.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jippe
        Hhehe jag det är ju ett alternativ, men tycker inte det är lika kul.
        Jag får väl dra ett par dagar till Sverige om det inte skulle finnas något, så att jag får "flyga av mig" lite.
        Ja, men da går det vel mer enn 45minutter til reise.....?
        Bygger bedre enn jeg flyr...
        ARF? Nei takk!

        Comment


        • #5
          Det er riktig, alternativet er at jeg enten bor i lägenheten i oslo med min sambo eller åker hem till famlijen med tillhörande modellflygfält
          MFK Blue Max
          www.mfkbluemax.com

          Comment


          • #6
            Det hjälper inte om jag utvidar "horizonten" till 1,5t körtid från oslo va?
            MFK Blue Max
            www.mfkbluemax.com

            Comment


            • #7
              Nja.. her på vestsiden (Røyken, Hurum og Drammen er det nok stengte baner i påvente av opptørking.
              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

              Comment


              • #8
                Vel, Phoenix RC Club har stripen åpen.. vi tar bare litt ekstra hensyn når det er så sørpete og slapsete.. var på stripen en tur i dag og kikket, fullt mulig å fly fortsatt.. vi har heller å stå på slik at vi ikke ødelegger gresset.
                Depoet vårt er også hellelagt så det går fint ann.

                Jeg skal dit til helgen, (om det ikke snør snøballer da.. hehe) og du kan evt. svippe innom å teste en tur hvis du vil.
                Regner med at de fleste av våre aktive medlemmer er på treff i helgen på isen på fagernes i helgen, så det blir nok ikke så mange der.
                Men vi varmer opp brakka og koser oss med kaffe og kaker
                Se på siden vår for vei direksjon: Phoenix RC Club
                Med vennlig hilsen / Best Regards
                Freddy Ulvseth
                http://freddy.ulven.com/rc

                Comment

                Working...
                X