Announcement

Collapse
No announcement yet.

Modellreviews

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modellreviews

    Modellhobby.org har publisert sitt første modellreview!!
    Dette reviewet er skrevet av Lars Erik med alias "Tally-ho" her på forumet.

    Jeg har i lengre tid etterlyst slike reviews og da jeg spurte Lars Erik om ha kunne skrive et review om hans nye modell (for en eller to mnd. siden), sa ha JA med en gang. Dette er utrolig kult gjort og til uvurderlig hjelp for andre som muligens kunne tenke seg samme modell.
    Derfor får Tally-ho nå stående applaus fra red. for en meget bra artikkel!

    …Han er også førstemann som nå er med i trekkingen av 2 stk. gavekort pålydende 500 kroner (maks et kort per person), sponset av to av annonsørene våre (les mer om det her: http://www.rchobby.org/nyheter.php?category=all&id=13).
    500 kroner er ikke så mye i dag, men bedre enn ikke noe.

    Modellhobby.org har nå vært ute på Internet i ett år (den 16. juli) og har egentlig ikke ennå gått i pluss, og derfor ikke i dag mer $$ å avsette til dette. Dessverre har jeg heller ikke selv mer fritid å avsette for å skrive flere artikler eller lignende enn hva jeg gjør i dag. Hittil har jeg brukt over 1000 timer på nettstedet (siden 16. juli 2001) og nok får være nok….

    Men, Modellhobby.org har nå faktisk har over 26.000 sidevisninger per mnd. og rundt 250-300 ulike leser per dag (så vi takker Dere for at vi kanskje kan utrope oss til Norges best besøkte modellflyside), og håper med det at sidene blir et mer attraktivt annonsested fremover. Når det skjer har jeg mulighet til å belønne bidrag bedre.

    Oppsummert:
    Jeg tror vi alle har fordel av å samle forskjellige modellreviews eller lignende her på sidene, og de er uten tvil til nytte for oss alle. Derfor oppfordres Dere nok en gang til å skrive modellreviews av modellene dere bygger og sende dem inn til oss. Reviewene bør bygges opp etter samme malen som denne: http://www.rchobby.org/diverse/reviewmal.htm
    (bare å åpne i en eller annen htm-editor)

    Ved eventuelle spørsmål eller andre synspunkter kan dere kontakte meg: klaus@modellhobby.org

    _________________
    Klaus Andreassen
    Modellhobby.org

    <font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: klausre den 2002-06-15 14:43 ]</font>

  • #2
    Regner med å få en Flair Swallow EX i hus neste fredag, da kommer det nok noe fra min kant hvis det er interrese for det..

    Comment


    • #3
      On 2002-06-15 15:19, Thomas Revå skrev:
      Regner med å få en Flair Swallow EX i hus neste fredag, da kommer det nok noe fra min kant hvis det er interrese for det..
      Helt klart interrese for det

      Comment


      • #4
        Den er grei, da skriver jeg review

        Comment


        • #5
          Har en review på vei (må bare få noen flere turer med flyet før jeg vet helt hva jeg skal skrive)

          Er du interessert i motor (og evt. sender) review?

          Kjartan
          mvh Kjartan

          Comment


          • #6
            Alt er av interresse så lenge det er godt og objektivt skrevet og til nytte for oss modellflygere mm. PS! Alle bidrag må allikevel evalueres før de legges ut.

            Takker for iveren folkens

            Comment


            • #7
              Vil bare minne alle om at vi trenger flere modellreviews, og oppfordre derfor flere til å melde sin interresse!!
              Forløpig er det kun 2-3 stykker som har meldt seg, i tillegg til reviewet skrevet av "Tally-ho". Bruk gjerne hans review som utgangspunkt (mal) for nye reviews.

              Comment


              • #8
                Er det interesant på 40'size modeller også, eller er det kun 1/4 scala eller spesielle 3D modeller etc som er av interesse?

                Kunne vært greit å sortert på f.eks
                : Trainere
                : War Birds
                : Acro
                : Scala

                osv...

                Jeg er gjerne med å skriver om Fairchild'en min, hvis den er av interesse da?
                Med vennlig hilsen / Best Regards
                Freddy Ulvseth
                http://freddy.ulven.com/rc

                Comment


                • #9
                  Alt er av interresse

                  Det viktigste er at vi (leserne m.m.) lager reviews av modeller vi bygger/setter sammen. På denne måten kan andre lesere lese seg frem til hvilke egenskaper flyet har, hvordan det var å bygge o.l. Disse erfaringer gjør modellvalg og bygging lettere.

                  <font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: klausre den 2002-08-08 18:03 ]</font>

                  Comment


                  • #10
                    Jeg har skrevet en del (review av swallow), men flyr alt for mye til at det blir noe særlig tid til skriverier, skal prøve å få gjort det ferdig om ikke så alt for lenge..

                    Comment


                    • #11
                      Modellhobby.org har publisert sitt andre modellreview!!
                      Dette reviewet er skrevet av Freddy Ulven med alias "Ulven" her på forumet.

                      Modellehobby.org TAKKER!


                      Comment


                      • #12
                        Jeg heter nå "Freddy Ulvseth" da... men kaller meg som du skrev "Ulven"

                        Jeg oppfordrer dere andre også til å skrive, tok ikke lange tiden, samlet inn noen bilder.. når en først fikk satt i gang gikk det unna på et "svosj"...
                        Kom igjen dere andre også...
                        Bli med å fight om gavekortet! hihi...

                        Med vennlig hilsen / Best Regards
                        Freddy Ulvseth
                        http://freddy.ulven.com/rc

                        Comment


                        • #13
                          Kun en liten påminnelse om behovet for reviews

                          Comment


                          • #14
                            Liten respons

                            Er det virkelig slik at INGEN har mulighet til å bidra med modellreviews? Jeg har ikke mottatt en eneste mail...... Fint med noen synspunkter fra dere

                            Comment


                            • #15
                              Nytt review

                              Modellhobby.org har lagt ut sitt 3'de review!
                              Kjartan Storli (Natrajk på forumet), har skrevet et review av Kyosho Majestic 1400.
                              Takk

                              PS! Han er nå med i trekkningen av gavekortene.

                              Comment

                              Working...
                              X