Announcement

Collapse
No announcement yet.

Depronplater på postordre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Depronplater på postordre

    Hallo igjen folkens. En ting jeg lurer på er om noen av dere har kjøpt depronplater på nettet eller postordre? Og evt er det gått bra, depron er skjøre greier og kan vel bli most under røff håndtering i posten. Så forbasket vanskelig å få tak i depron i riktig farge dvs hvit til riktig pris når en handler i nærmiljøet. Betalte en gang 700 spenn for 2 plater 3mm og 2 plater 6mm stygg gul depron, blodpris. Fant denne adressa hvor de selger hvit til en ikke for avskrekkende pris, men i tvil om de vil komme frem i småbiter etter postgangen.
    Depronplater 3MM - Tilbehør

  • #2
    Originally posted by roffe_ek View Post
    Hallo igjen folkens. En ting jeg lurer på er om noen av dere har kjøpt depronplater på nettet eller postordre? Og evt er det gått bra, depron er skjøre greier og kan vel bli most under røff håndtering i posten. Så forbasket vanskelig å få tak i depron i riktig farge dvs hvit til riktig pris når en handler i nærmiljøet. Betalte en gang 700 spenn for 2 plater 3mm og 2 plater 6mm stygg gul depron, blodpris. Fant denne adressa hvor de selger hvit til en ikke for avskrekkende pris, men i tvil om de vil komme frem i småbiter etter postgangen.
    Depronplater 3MM - Tilbehør
    Har du megaflis i nærheten? Eller en annen flisebutikk?
    Kjell Ove
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

    Comment


    • #3
      Ja vi har flisebutikker, dyre plater og ingen har hvite, det beste jeg har funnet er noen grønne plater, de er greie nok men egner seg dårlig til finish der jeg har begynt å bruke farget silkepapir som jeg limer på med spraylim. Da er de hvite platene helt supre.

      Comment


      • #4
        Originally posted by roffe_ek View Post
        Ja vi har flisebutikker, dyre plater og ingen har hvite, det beste jeg har funnet er noen grønne plater, de er greie nok men egner seg dårlig til finish der jeg har begynt å bruke farget silkepapir som jeg limer på med spraylim. Da er de hvite platene helt supre.
        Ok. Kor du bor da?
        Kjell Ove
        ---------------------------------------------------------------------------------------------------
        Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

        Comment


        • #5
          Originally posted by kjellovel View Post
          Ok. Kor du bor da?
          Bor i Tromsø, vet de har hatt hvite plater på byggmakker men stadig utsolgt og lang ventetid før de får inn nytt

          Comment


          • #6
            Originally posted by roffe_ek View Post
            Bor i Tromsø, vet de har hatt hvite plater på byggmakker men stadig utsolgt og lang ventetid før de får inn nytt
            Kjenner ikke en elektriker da? De kan skaffe
            Kjell Ove
            ---------------------------------------------------------------------------------------------------
            Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

            Comment


            • #7
              kjøpte Depron aero fra Ebay ...20% lettere ble ikke så gæli dyrt heller
              Rune Gjelsnes
              Vikersund
              92624841

              Comment


              • #8
                Originally posted by RGJ View Post
                kjøpte Depron aero fra Ebay ...20% lettere ble ikke så gæli dyrt heller
                Ok takker ser det er en del på ebay fra rcfoam. Må få sendt helt fra USA, tar vel lang tid. og blir det ikke høy fraktpris? Lurer på å prøve noen plater fra norfloor allikevel ser 5 plater er minste forsendelse.

                Comment


                • #9
                  det ble ikke så galt...var ei netsjappe også ...foam..ett eller annet
                  Rune Gjelsnes
                  Vikersund
                  92624841

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by roffe_ek View Post
                    Ok takker ser det er en del på ebay fra rcfoam. Må få sendt helt fra USA, tar vel lang tid. og blir det ikke høy fraktpris? Lurer på å prøve noen plater fra norfloor allikevel ser 5 plater er minste forsendelse.
                    Ta kontakt med
                    KAPRON ISOLASJON OG PARKETTUNDERLAG perfekt som underlag for gulvvarme, eller noe mer enn et vanlig parkettunderlag

                    Dersom du absolutt vil ha Depron aero så er det et Nederlandsk produkt så ikke bestill i USA
                    Sjekk link: SELIT-TEC Dämmsysteme GmbH - DEPRON Print und DEPRON Aero » *Depron Aero
                    Last edited by Ofly61; 17-07-13, 21:43. Reason: Feil land ...

                    Comment


                    • #11
                      Arnesen og Wagle i Oslo http://www.awfliser.com/2.html fortalte meg en gang at de hadde fått inn bestillinger på Kapron, til modellflyklubber, uten å skjønne bæret. De har hvertfall sendt avgårde en svær pakke til Hedmark for en stund siden. Kapronen de selger er den samme som Ofly61 linker til. En annen tråd om temaet: (MFN) ModellflyNytt.no . Jeg pleier å få ca halv pris når jeg kjøper en hel eske, mener at jeg betalte ca 40 kroner pr plate forrige gang mens normalprisen er over 90, så vær litt på hugget og se hvordan det går. Dersom du skal kjøpe enkelt-plater, si at det er viktig at de er uskadde og skal brukes til modellfly.

                      Forøvrig er Depron Aero best til veldig lette modeller (F3P), jeg syns 6 mm Kapron er best til litt større prosjekter. Seigere og mer holdbar.
                      Anders Eiebakke
                      90078513

                      Comment


                      • #12
                        Stikk en tur innom Onninen i Tromsø, Elgrossist. De har hvite depronplater regne jeg med. De har det på Onninen her i Narvik. Vi har to av klubbens medlemmer som jobber der så hvis du ikke får kjøpt det i Tromsø så kan vi sikkert ordne det her i fra Narvik
                        Kenneth Kåsereff

                        I hangaren:

                        Masse seilfly
                        Masse Pattern/F3A
                        Masse depron
                        Haugevis med prosjekter

                        Og alt flyges med JR selvsagt

                        Comment


                        • #13
                          Kjøpte kapron for ca 1 år siden. Men platene var veldig ujevne i tykkelsen 3mm platene hadde bølget overflate og tykkelsen varierte mellom 2 og 4 mm. Mulig det var fra et dårlig parti, og jeg kjøpte en hel eske på 40 plater 3mm og 20 plater 6mm.men var vanskelig å bygge nøyaktig med de. Har tidligere fått plater som var helt ok. Nettbutikken til norfloor som jeg linket til i starten har helt ok priser omtrent det samme som kapronplatene fra elektroplast.

                          Comment

                          Working...
                          X