Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestille fra RC hobbies?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bestille fra RC hobbies?

    Hei alle sammen tenkte jeg skulle bestille meg no klær ifra RChobbies men når jeg skal skrive in adressen står det "state!" og dette må velges for å komme videre! noen her som har bestilt her fra før? jeg kommer ikke videre uten dette! litt kjedelig om jeg ikke får noe av det jeg har bestilt, det er ingen i norge som har det jeg skal ha derifra heller, det er jo ganske så typisk!
    T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
    Yak 54 m ASP65
    Depron vrak ;)
    masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

    "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

    -- Ronny --

  • #2
    Hva med å bruke Jet Carrier? De gir deg ei adresse å sende til, i USA. Da blir varene dine sendt til et lager, der det er folk som tar imot, signerer for mottaket, og sender videre til deg.

    Eller så kan du sikkert maile Rc Hobbies, gi din info, og mest sannsynlig scanne VISA'n din, sende, og så bestille.. Det funker noe steder, men ikke alle. Noen sjapper det borte, selger bare til adresser i USA..
    Thomas Molnes
    Ålesund og Omegn Modellflyklubb

    Comment


    • #3
      We're sorry but at this time we are unable to bill/ship Internationally as outlined on our site. We apologize for the inconvenience.

      RC Hobbies
      935 W. Huron St.
      Waterford, MI. 48328
      866-681-1441 sales
      248-681-1441 support
      RCHobbies-RC Hobbies online,Remote Control Hobbies For RC Car,Truck,Drone,Plane,Boat-Batteries,Charger,Bearings


      T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
      Yak 54 m ASP65
      Depron vrak ;)
      masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

      "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

      -- Ronny --

      Comment


      • #4
        JA, da er det enete alternativet som jeg kan tenkt meg, Jet Carrier. Men problemet vil bli den "bill." delen. Det er ikke sikkert de vil godta ditt VISA kort..
        Thomas Molnes
        Ålesund og Omegn Modellflyklubb

        Comment


        • #5
          fader det var kjedelig greier...
          T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
          Yak 54 m ASP65
          Depron vrak ;)
          masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

          "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

          -- Ronny --

          Comment


          • #6
            Ta nå ikke sorgene på forskudd.. Logg deg inn på JetCarrier Air & Sea – Logistics for a digital future., da vil du få ei adresse i USA. Så legger du den inn på rchobbies, og betaler med kort.. Enten går det, eller så går det ikke.. Det er verd et forsøk, koster ikke noe det
            Thomas Molnes
            Ålesund og Omegn Modellflyklubb

            Comment

            Working...
            X