Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thorbjørn & Kåre Seilflysport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Thorbjørn & Kåre Seilflysport

    Må bare få det ut.. Det er ingen,ingen som kan måle seg med service og kunnskap som denne bedriften,ingen..
    Bestilte noen deler i går Fredag 2.11.07 kl.12.23 og i dag Lørdag 3.11.07 lå delene i postkassa før kl.12... Dette kaller jeg service, er nesten 200mils avstand mellom kjøper og selger...

    Rart at andre firmaer bruker over en uke på å levere ting...

    Stor takk til rc-seilfly.no for at disse er på markedet. Gode priser har de og....
    Last edited by jijohans; 03-11-07, 15:47.
    -Jim Johansen-
    Flyklart:
    Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
    Under construction:
    Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

  • #2
    Har hørt mye bra om de, men har selv aldri handlet der.
    Tenk så bra de hadde blitt hvis de hadde satt opp en skikkelig brukervennlig webshop!
    Frank Thingelstad
    2050 Jessheim

    Comment


    • #3
      Dette kan jeg trygt stille meg bak jeg også.

      Kunnskapen og servicen du får der imponerer meg stadig vekk
      Mvh
      Torbjørn Gustafson
      www.trmfk.no



      Will fly for food

      Comment


      • #4
        Originally posted by TapZ View Post
        Har hørt mye bra om de, men har selv aldri handlet der.
        Tenk så bra de hadde blitt hvis de hadde satt opp en skikkelig brukervennlig webshop!
        Enig. Det er dette som har hindret meg i å handle der.

        De har bra rykte.

        Comment


        • #5
          Jeg var der oppe for en god stund siden og sa nettop det, at de må få opp en nettjeneste som det står respekt av. Thorbjørn viste meg da nye sider han jobbet med og de var betydelig bedre enn nåværende. Men han sa at han var alene om å legge inn produktene i basen og at dette bare ble gjort når han hadde tid. Han var forstod fullt ut hvor viktig det var med en god nettbutikk, og vi kan bare oppfordre han til å prioitere arbeidet. Som mange andre sjekker jeg utvalget på nett, før jeg event. går i butikken. Slipper med det mange bomturer. Har de ikke en oppdatert nettbutikk, ja da mister de meg som kunde iallefall, både på nett og i selve butikken.

          S

          Comment


          • #6
            er helt enig her jeg nå. De har en fenomenal ekspertise og kunnskap, men nettbutikken er for dårlig. Vanskelig og finne fram i. Hadde helt sikket kjøpt mer der, var siden dems bedre. Men de er suverene til og hjelpe.

            Comment


            • #7
              All honnør til alle firmaer som ekspederer raskt, men som vanlig er det jo hos posten problemet ligger, mao i ditt tilfelle: Flaks!

              Terje
              Terje Pedersen

              Indre Østfold Modellflyklubb

              91399490

              Comment


              • #8
                Originally posted by piper View Post
                All honnør til alle firmaer som ekspederer raskt, men som vanlig er det jo hos posten problemet ligger, mao i ditt tilfelle: Flaks!

                Terje
                Dette har ingen ting med flax å gjøre, se på kl.slettene.Andre firma ville ha ventet til over helgen med å sende ting og tang...
                Er forsåvidt enig med nettbutikk problematikken. Greit med nettbutikk når du vet nøyaktig hva du skal ha, verre hvis du ikke vet om tingene du handler er kompatible med hverandre. En rask tlf. og du får svar hva som funker eller ikke og de rette delene er på vei til deg..
                -Jim Johansen-
                Flyklart:
                Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
                Under construction:
                Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

                Comment

                Working...
                X