Announcement

Collapse
No announcement yet.

All ros til TechnoFlight.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • All ros til TechnoFlight.

    Hei
    Må bare legge inn et skryt til Jørgen på TechnoFlight.
    Sånn service som han gir kan mann lete lenge etter..
    Hva plaga med en interface modell til programering av en regulator.
    Kjøpte den hos TechnoFlight og fikk den ikke til å funke..
    Men Jørgen hjalp, både på mail og telefon Takker for dette..

    fortsett sånn TechnoFlight..

    Mvh jan åge sundquist

  • #2
    Generelt så er de norske nettbutikkene bra - rask og god service. Har vært veldig fornøyd med alle de jeg har handlet hos, Rotorsport, Griffin, Moss Hobby, RC Flight, Elefun, Øgrey og Nortrading. Det svakeste leddet er stort sett posten.

    Det er hyggelig å se at positive erfaringer blir lagt inn - ikke bare de dårlige.
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

    Comment


    • #3
      Faktisk er det nesten kun positive ting jeg leser om norske forhandlere, og det er jo fantastik gøy for alle parter. Jeg har handlet enormt mye på nettet opp gjennom årene, men aldir har jeg opplevd så bra service som det jeg gjør innenfor RC hobbyen, og til tross for god service gjennom hele linja er Technoflight et hestehode foran snittet

      Comment


      • #4
        Helt enig. Technoflight og Elefun er blandt de aller beste stedene å handle på nett her i Norge (av de jeg har handlet hos ). Begge sender varene raskt og effektivt, og er hyggelige å ha med å gjøre. Nå mangler det bare at noen tør å ta inn rimelige Lipo-pakker...
        Elefun har jo i tillegg et utrolig bra utvalg!
        Last edited by larshkj; 06-03-08, 09:21. Reason: Endret tekst pga kjeft i posten under ;)
        Lars Henrik Kjølberg

        http://www.flickr.com/photos/larshkj/

        Klubber:
        Jets of Norway
        Nittedal modellflyklubb

        Comment


        • #5
          Originally posted by larshkj View Post
          Helt enig. Technoflight og Elefun er de beste stedene å handle på nett her i Norge. Begge sender varene raskt og effektivt, og er hyggelig e å ha med å gjøre. Nå mangler det bare at noen tør å ta inn rimelige Lipo-pakker...

          Beste stedene i Norge? Er ikke det en litt vel tøff konklusjon å komme med før du har handlet med alle? Ikke vet jeg , jeg er kjempefornøyd med både elefun og Technoflight.. Men det er mye bra nettbutikker i Norge i dag, og som det er sagt før her.. det er Posten som tar tid..
          Hadde Jørgen og Co kunne sendt oss varene på mail, så hadde vi nok hatt de.. nesten før vi trengte de..
          Thomas Molnes
          Ålesund og Omegn Modellflyklubb

          Comment


          • #6
            Originally posted by larshkj View Post
            Helt enig. Technoflight og Elefun er de beste stedene å handle på nett her i Norge. Begge sender varene raskt og effektivt, og er hyggelig e å ha med å gjøre. Nå mangler det bare at noen tør å ta inn rimelige Lipo-pakker...
            Jeg har dessverre til gode å handle med Technoflight, så de kan jeg ikke uttale meg. Men jeg vil få lov til å skryte litt av IMPX. De har vært superkjappe med deler til Zoom-en. Kan bestille helt fram til kl. 14.00 og har delene i brev dagen etter. Alltid hjelp å få pr. e-post.
            Jeg har handla mye av Elefun også. Bare positive erfaringer der.

            Bare for å balansere skrytet litt...

            Comment


            • #7
              Er vel få som kan matche servicen til Thorbjørn på rc-seilfly.no...
              -Jim Johansen-
              Flyklart:
              Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
              Under construction:
              Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

              Comment


              • #8
                handel på nett.

                Hei,

                godt å høre at de fleste nettbutikkene innen rc fortsatt er dedikerte og ikke kun ute etter å gjøre noen raske kroner.

                det trengs

                Comment

                Working...
                X