Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobby City.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hobby City.

    Fikk beskjed om at jeg kunne bestille noen batteri ifra disse på dette forumet, noe jeg gjorde.

    Men nå er ikke pakken sendt enda, og hobby city lar seg ikke høre ifra.

    Pakken ble bestilt 20 mai.

    Har sendt de en mail, men har ikke fått noe svar.

    Er det noen som vet noe om city hobby?

    Tenker ikke noe negativt med dem, men det er bare litt rart at de ikke svarer på mail i allefall.

    Mvh Robert.
    ~Futaba 10C~


    ~T-Rex 500 v-bar~
    ~T-Rex 700 v-bar~ Home edition

    ~Min Cnc byggetråd #1~
    ~Min Cnc byggetråd #2~
    ~Min Cnc byggetråd #3~


    ~Trondheim Modellflyklubb~

  • #2
    Originally posted by Vegabond View Post
    Fikk beskjed om at jeg kunne bestille noen batteri ifra disse på dette forumet, noe jeg gjorde.

    Men nå er ikke pakken sendt enda, og hobby city lar seg ikke høre ifra.

    Pakken ble bestilt 20 mai.

    Har sendt de en mail, men har ikke fått noe svar.

    Er det noen som vet noe om city hobby?

    Tenker ikke noe negativt med dem, men det er bare litt rart at de ikke svarer på mail i allefall.

    Mvh Robert.
    Hei,

    Har bestilt et ti talls pakker der ifra men prøver så godt det lar seg gjøre å handle varer som er på lager. Har erfart at varene de ikke har på lager ikke kommer når de forventer.

    Synes det er litt rart at du ikke får svar på mail. Prøv "live-support" når de er våkne i andre enden.

    Det ordner seg nok
    Stian Håvak (82)
    Fly low or crash trying!

    MFN @ Facebook - Like!

    Comment


    • #4
      HobbyCity

      Hei du,

      Jeg har kommet i skade for å handle så mye på HobbyCity at jeg har blitt platinum kunde

      Jeg er meget fornøyd med servicen der, men jeg har stort sett alltid handlet varer som er på lager. De gangene jeg har handlet noe som ikke er på lager har det tatt inntil 6 uker før varene har kommet. Forrige uke hadlet jeg på søndag og fikk varene torsdag klokken 1215 levert på døra.

      I tillegg er det jo billig da.... Men det er en del servoer som jeg ville styrt unna. Har fått noen Vigor servoer som har vært dårlig...

      Kjøp litt først og sjekk ut hva som er bra. Kjøp deretter mye av det et gjør ikke så mye å bomkjøpe 1 eller 2 servoer når de koster 2-3 dollar
      Last edited by _wizard_; 23-05-08, 19:03.
      Med vennlig hilsen
      Baard Lindberg
      Condor Modellflyklubb/Tønsberg Modellflyklubb

      "I have no special talents, I am only passionately curious" - Albert Einstein

      Comment


      • #5
        Originally posted by Vegabond View Post
        Hei.

        Og når er de våkne?

        Mvh Robert.
        Mail er håpløst - kan ta en 14 dager tid før de svarer, ringer du så må du sikkert prøve noen ganger men jeg har alltid kommet igjennom etter noen forsøk - du treffer en hyggelig Kina dame som snakker OK engelsk
        De har "sentralbord" tid mellom 10:00 og 17:00 HK tid d.v.s 04:00 og 11:00 i vår tidssone.

        Ser ut som om de sliter litt med å få fylt på lageret med LIPO i disse ulvetider.
        Men nye forsyninger ser ut til å ankomme i slutten av denne mnd.
        Ser ut som de har blitt venner med AXI igjen - en mengde motorer til en fordelaktig pris....
        --

        Comment


        • #6
          Originally posted by Vegabond View Post
          ... Men nå er ikke pakken sendt enda, og hobby city lar seg ikke høre ifra.

          Pakken ble bestilt 20 mai.

          Har sendt de en mail, men har ikke fått noe svar.
          Er normalt at det tar noen dager før dem får pakket og sendt avgårde. Med snart 190 tusen registrerte kunder så blir det noen bestillinger å ta hånd om. Er ikke så lenge siden dem hadde pakke tid på over en uke pga. sommerrush. Derav også grunne til at det er håpløst å sende mail til dem.

          Comment


          • #7
            Er enig med andre her. Det kan gå noen dager før de pakker og sender. Har opplevd alt fra en dag til en uke. Siste gangen ble bestilte jeg på kvelden, da jeg sjekket neste dag var den sendt, og et og halvt døgn etterpå kom den til Oslo................ der ble den liggende i 4 dager før den ble videresent ((( Hurra for Posten Norge!

            Generelt har vel sendingene godt etter 2-4 dager etter bestilling. Vel og merke bestiller jeg da kun varer som er på lager.

            Kvaliteten holder til min bruk, er erfaringen min hittil. Du får sikkert ting som er bedre, men da må du betale 4-5 ganger så mye. For meg betyr forskjellen minimalt. Siste betillingen inneholdt bla en børsteløs motor til 7$, om den ryker betyr jo minimalt. Bare å bestille 3 nye i såfall.

            Comment


            • #8
              Hei.

              Høres ut som en bra side i deres øyne, så får vel vente litt og se.

              Må vel sjekke det med om de hadde det jeg bestilte på lager, tenkte kanskje at jeg ikke fikk til og bestille ting som ikke var på lager, men det var vell kanskje ikke sånn :P

              Mvh Robert.
              ~Futaba 10C~


              ~T-Rex 500 v-bar~
              ~T-Rex 700 v-bar~ Home edition

              ~Min Cnc byggetråd #1~
              ~Min Cnc byggetråd #2~
              ~Min Cnc byggetråd #3~


              ~Trondheim Modellflyklubb~

              Comment

              Working...
              X