Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbycity?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hobbycity?

    Hei
    Har handlet flere ganger hos dette firmaet og det har stort sett gått greit..
    Men for to måned siden så bestilte jeg flere varer som var på lager, men også en Spektrum 7000 motaker og som ikke var på lager (ikke lurt).
    Etter 6 uker kanselerte jeg motakeren og ordren ble sendt til meg på de andre varene.
    Jeg tok en bestilling av et fly mm kort tid etterpå, og trodde da at pengene for motakeren ble trekt i fra på denne orderen, men det ble den ikke.
    Jeg finner ingen plass at jeg har 72$ til gode hos Hobbycity.
    Er det noen som vet hvilke rutiner HC har for tilbakebetaling/ tilgode for ikke leverte varer?

  • #2
    Sende en mail og spørre kan jo fungere.... ?
    Ønsker dere en god dag på feltet !
    Birger Mork

    Mine besittelser :
    Flygreier (Massevis)
    Heligreier (En Mini Titan)
    Bilgreier (Et par stk.)

    Comment


    • #3
      Har du sjekket kredittkort eller paypal saldo??

      Comment


      • #4
        Ja har sjekket Paypal kontoen men finner ikke noe dere heller.
        Får prøve å knote litt engelsk til dem.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Birdi View Post
          Hei
          Har handlet flere ganger hos dette firmaet og det har stort sett gått greit..
          Men for to måned siden så bestilte jeg flere varer som var på lager, men også en Spektrum 7000 motaker og som ikke var på lager (ikke lurt).
          Etter 6 uker kanselerte jeg motakeren og ordren ble sendt til meg på de andre varene.
          Jeg tok en bestilling av et fly mm kort tid etterpå, og trodde da at pengene for motakeren ble trekt i fra på denne orderen, men det ble den ikke.
          Jeg finner ingen plass at jeg har 72$ til gode hos Hobbycity.
          Er det noen som vet hvilke rutiner HC har for tilbakebetaling/ tilgode for ikke leverte varer?
          Normalt får du en "discount" kode på beløpet du har tilgode denne kommer på e-mail til deg. Koden taster du inn ved neste bestilling og beløpet trekkes fra.
          Du kan også be dem returnere beløpet til PayPal kontoen din.

          Men, de refundere IKKE frakt!

          Jeg har gjort dette 20-30 ganger og det virker hver gang.

          Sender du mail til dem så regn med en ukes tid før du får svar - en telefon er som regel raskere - bare husk å ring i arbeidstiden for HK tidssonen.
          Det finnes også et forum som du kan melde inn problemene på - linken finner du på hjemmesiden deres (oppe i midten)

          Comment


          • #6
            Jeg har gjort dette 20-30 ganger og det virker hver gang.
            Du har ikke vurdert å bestille bare det de har på lager

            Comment

            Working...
            X