Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elefun og Pilot rc kan brenne en viss plass...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Må si jeg også skjønner trådstarters frustasjon. hvis jeg vil ett fly i en bestemt farge og den norske importøren ikke har det så burde det vært mulig å få det sendt direkte. Men som sagt tidligere også. med en telefon/mail til elefun og evt. pilot RC så regner jeg med det ville ha vært mulig å få til en avtale på den ene eller andre måten.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #32
      Originally posted by Øyvind M View Post
      skjønner ronny godt.

      en ting jeg vil si. slutt å fly planker, kom til heliforumet, der er det mye homoerotisk glede blandt oss rotorheads
      Her er et bilde fra et av treffene våre i sommer
      Attached Files
      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

      Comment


      • #33
        hehehehe. denne tråden sklei veldig skjeft ut...
        Thunder Tiger
        Curtis Youngblood
        Rapicon Fuel
        Scorpion Systems
        Optipower
        MKS Servos
        ET Canopy

        Comment


        • #34
          Så barnslig start på tråden da (uten å starte en ny diskusjon)

          Men å slakte er vel sjelden den beste vegen å begynne en diskusjon på, uansett forum.

          Saklighet fører ofte bedre frem en noe annet. (Tilogmed til en sakelig forumtråd faktisk)

          Skal jeg be om mere i lønn sier jeg ikke til arbeidsgiver : "Ditt forbanna R-hole, hør her...."
          Ønsker dere en god dag på feltet !
          Birger Mork

          Mine besittelser :
          Flygreier (Massevis)
          Heligreier (En Mini Titan)
          Bilgreier (Et par stk.)

          Comment


          • #35
            Originally posted by ronnynorge View Post
            Siden Tony fra Pilot RC skrev mail til meg og sa jeg måtte kjøpe fra Elefun pga de sa NEI må en vel tro på det eller????
            "Få det inn i skallen" osv... eneste du oppnår med ordbruken din er å redusere "saken din" til fjas.

            Har tanken slått deg at Elefun sa NEI til at en Norsk kunde skulle få kjøpe utenom agenturet?

            Kan de som fikk kjøpe direkte ha kjøpt før/i overgangen til at Elefun fikk agenturet?

            Og ber du virkelig noen "brenne en viss plass" uten at du engang har snakket med de? Jeg skulle ha meg en neselegg til Cessna'en min for 2 år siden som ikke Elefun hadde. Men de har Robart. Jeg kontaktet Roger på Elefun og de bestilte leggen jeg trengte. Det er en legg som er skreddersydd KUN for Hangar 9 Cessna Skylane. De hadde aldri hørt om den, men tok inn 1 til meg. Det tok litt tid å få den fordi jeg måtte vente til neste bestilling fra Robart, men den kom og jeg var happy.

            Pust med magen - og ring Elefun...
            Anders Hauge

            www.hang.no - Norges nye HANG-side!

            www.JetsOfBergen.no
            rc.andersh.com

            Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
            Byggeblog FPV SailCam Easyglider
            Byggeblog for Eurosporten
            Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

            There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

            Comment


            • #36
              Hei!

              Jeg innrømmer at jeg er den ene personen som mottok en Sbach 100cc uten å gå igjennom Elefun.

              Det skal da sies at vi prøvde hardt før vi fikk det til, mailet RC-Pilot og fikk samme svar som RonnyNorge.. vi brukte ca 4 mnd på purring av Tony før han ga etter

              Vi ga oss imidlertid ikke og forklarte saken pent å pyntelig med at Elefun ikke har flyet/rette skjema og at de ikke får det inn på evigheter.

              Jeg ble dermed ikke forbannet på Elefun av den grunn, forstår de så godt i denne saken.
              Jeg har fortsatt å bruke Elefun selv om jeg fikk avsalg,.
              Har i ettertid bestillt varer for over 15000,- kroner fra elefun og kommer nok til å handle med dem i all fremtid.

              Synes at overskriften er uverdig og barnslig når problemet er så enkelt å løse, bestill RC-Pilot fra andre steder da vel...
              http://www.nordregate.com

              Comment


              • #37
                Joda,var noen setninger der som ikke skulle vært der,men når folk poster innlegg og henger seg opp i sting som ikke betyr noe,som fargeskjema innlegg på innlegg blir man frustert....
                Jeg og maste og maste på Tony,ikke i 4 mnd,men nok mener jeg uten og være uhøflig.

                Enig jeg skulle pustet ut litt men mener meg sterkt forskjellsbehandlet.Har sagt siste i denne saken.
                Ronny Andreassen
                Sunndal/Vinnu
                Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
                3DHs 33" EPP
                JR 9303 2,4

                Comment


                • #38
                  Ser ikke helt hvordan du kan se deg som forskjellsbehandlet når også den ene av de to sier at også de fikk nei flere ganger. Men som jeg sa i forrige post, de hadde mer pågangsmot enn deg, og det er det som tilslutt gjorde utslaget. Skal ikke klandre deg for at du ga opp på det tidspunktet du gjorde, sikkert mangge som hadde gjort det - meg selv inkludert - men jeg synes, etter det som har blitt sagt her, at det da blir feil å påstå at du har blitt forskjellsbehandlet. Men, kan hende jeg er trang i nøtta som ikke klarer å se det da..
                  Med vennlig hilsen
                  Asbjørn Kristiansen, Ski
                  -------------------
                  Teori er når man skjønner alt,
                  men ingenting fungerer som det skal..

                  Praksis er når alt fungerer som det skal,
                  men ingen skjønner hvorfor..

                  Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
                  ingenting fungerer som det skal,
                  og ingen skjønner hvorfor..
                  ------------------------------
                  http://www.f-16.net/

                  http://i62.photobucket.com/albums/h1...aximus/wtc.gif

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Øyvind M View Post
                    skjønner ronny godt.

                    en ting jeg vil si. slutt å fly planker, kom til heliforumet, der er det mye homoerotisk glede blandt oss rotorheads
                    Originally posted by tema95 View Post
                    Unnskyld meg, men hva er det?
                    Tror jeg holder meg til "planker" jeg, selv om jeg ikke er homofob!
                    Det kan virke som om Øyvind M har sett Generation Kill et par ganger for mye!
                    Veldig bra serie, men jeg synes sitatene passer bedre der enn her
                    Lars Henrik Kjølberg

                    http://www.flickr.com/photos/larshkj/

                    Klubber:
                    Jets of Norway
                    Nittedal modellflyklubb

                    Comment


                    • #40
                      Spørsmålet er vel heller hvordan tema95 kan ha unngått "homoerotisk glede" som leder av en organisasjon med omlag 4000 menn og et par jenter

                      Driver du med modellfly, så er du per definisjon "homo".
                      Anders Eiebakke
                      90078513

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Stafi
                        Utrolig usakelig innlegg! Du trekker slutninger uten sidestykke. Kos deg med slike innlegg på andre forum i stedet, Du er tydeligvis kjent med ordbruken...
                        Talkin`2 me?
                        Anders Eiebakke
                        90078513

                        Comment


                        • #42
                          Hei Bjeff. Nei, den var tiltenkt ACE og hans barnslige innlegg... Ble litt fingertrøbbel. Din kommentar er forsåvidt morsom nok, jeg ser poenget ditt. Er generelt frustrert over sinne og usakeligheter på forumet. Ikke noe kjempeargument for å trekke nye målgrupper til hobbyen vår.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by tema95 View Post
                            Unnskyld meg, men hva er det?
                            Tror jeg holder meg til "planker" jeg, selv om jeg ikke er homofob!
                            Homo betyr lik...hehe. Da får det bedre mening. hehe
                            Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by bjeff
                              Ah, nå skjønte jeg hva tema95 mente med "planker". Jeg var naiv nok til å tro at lederen for NLF/modellfly mente "fly" og ikke "lesber". Det har seg sånn at en av mine beste venner er lesbisk, og flyr sammen med meg på Ekeberg av og til med trainer-kabel. Jeg prøver å dra inn folkene rundt meg inn i min ultra-interesse for rc. Ikke morsomt at en leder i Norges Idrettsforbund driter på små minoriteter som jeg veldig gjerne ser på stripa! Her trengs det en holdningsendring.
                              Tok ikke den jeg. Ser ut til at jeg er alt for dårlig trent i nedsettende slanguttrykk om folk som velger å leve livet sitt litt annderledes enn meg selv
                              I en annen idrettsgren hadde dette vært førstesidestoff. Kanskje like greit vi er så små?
                              Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

                              Steinar B Johansen
                              Lillehammer mfk

                              Comment


                              • #45
                                Velger å leve livet sitt annerledes? Det er ikke sånn det fungerer.

                                Comment

                                Working...
                                X