Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elefun og Pilot rc kan brenne en viss plass...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Elefun og Pilot rc kan brenne en viss plass...

    I fjor vinter sendte jeg en ordre til Pilot Rc,ville ha meg en Yak 30%.Prisen var bedre og Elefun skulle ikke få det inn før i juni, så jeg sendte mail i februar.Fikk da beskjed om at siden Elefun var importør gikk det ikke,enda de reklamerer med det på Pilot rc??..hadde virkelig lyst på Pilot rc sin yak,men elefun fikk ikke inn skjemaet jeg ville ha,dermed ble det ingen handel.Det jeg nå får vite er at Pilot Rc har sendt to fly til Norge uten om Elefun.Sendte så en mail til Tony i Pilot Rc og fikk til svar at elefun hadde godtatt det.Lure da på hva som er feil med pengene mine, siden jeg ikke fikk lov til og handle....

    en ting er sikkert,kommer aldri til og handle noe derfra igjen....

    Ronny Andreassen Sunndalsøra/Stord
    Last edited by ronnynorge; 13-12-09, 17:39.
    Ronny Andreassen
    Sunndal/Vinnu
    Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
    3DHs 33" EPP
    JR 9303 2,4

  • #2
    Det er lov å ytre sterke meninger, men da med fullt navn.
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Høres ut (for meg) som din henvendelse kom på et ugunstig tidspunkt? Elefun var nylig blitt importører, altså ønsker PilotRC at du handler der? Naturlig det.

      Men det har tydeligvis skjedd ting etter det, aner ikke hva det kan være. Men det betyr vel at du nå har "lov" å handle rett fra PilotRC? I så fall kan du nå kjøpe deg den Yaken du har lyst på


      Jarle Ostad
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        Skal Elefun ha monopol på Pilot-RC, så må de i det minste kunne skaffe hele sortimanget innen rimelig tid. Vurderte Pilot-RC 35% Yak selv, men Elefun hadde bare Yellow flame og den likte jeg ikke. Combo deal hos Pilot-RC direkte er uslåelig på pris, men vi nordmen (flest) får desverre ikke gleden av den.


        Håvard Johannessen
        EF 60" Edge. Torque.
        EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
        3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
        CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
        Multiplex FunCub XL on floats.
        Jeti DS-16

        Comment


        • #5
          "Elefun og Pilot rc kan brenne en viss plass..."

          Ikke rart det blir krig i verden, med slikt hat for så lite. Vi snakker om et modellfly til noen skarve tusenlapper her... Du får handle ett annet sted da vel!
          Tom Erik Smedal
          www.artistic3D.net
          www.photopia.no

          Comment


          • #6
            At ett lite firma i bittebittelille Norge ikke kan sitte inne med fullt varespekter til enhver tid bør de aller aller fleste forstå. Å kjøre inn container på container etter hver modellrelease er ganske urealistisk. Man kan jo helt sikkert få det med flyfrakt, men det har jeg testet direkte og var hverken billig eller spesielt vellykket da DHL knuste vingen. Det er lenge siden og fortsatt ikke gjort opp for.....

            Men jeg ville heller snakket med Elefun, tror de også hadde satt pris på det?
            ____________________________
            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

            Comment


            • #7
              Jeg skjønner ikke helt hva Elefun har gjort galt.

              Comment


              • #8
                Originally posted by tahustvedt View Post
                Jeg skjønner ikke helt hva Elefun har gjort galt.
                er helt enig med deg taustvedt.
                jeg har handlet masse fra elefun, og de er både raske til og levere, og til og med svare på mail.
                aldri hatt noe problem med de og de har stort sett det jeg trenger på lager.
                Lower, Lower, oops.
                Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tahustvedt View Post
                  Jeg skjønner ikke helt hva Elefun har gjort galt.
                  Tony kontaktet dem når jeg la inn ordren,de sa nei tydeligvis!!!!jeg mener her de gjør forskjell på folk...
                  Ronny Andreassen
                  Sunndal/Vinnu
                  Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
                  3DHs 33" EPP
                  JR 9303 2,4

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Tom Erik View Post
                    "Elefun og Pilot rc kan brenne en viss plass..."

                    Ikke rart det blir krig i verden, med slikt hat for så lite. Vi snakker om et modellfly til noen skarve tusenlapper her... Du får handle ett annet sted da vel!
                    Det jeg mener her er at de gjør forskjell på folk,noen får andre får ikke.....Er vel ikke rart en blir forbannet vel??????
                    Ronny Andreassen
                    Sunndal/Vinnu
                    Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
                    3DHs 33" EPP
                    JR 9303 2,4

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ronnynorge View Post
                      Det jeg mener her er at de gjør forskjell på folk,noen får andre får ikke.....Er vel ikke rart en blir forbannet vel??????
                      Tja, jeg synes nå det er irrasjonelt å bli forbannet for så lite. Det er helt unødig å ønske folk brent i helvete fordi du ikke får de riktige fargene på flyet ditt.Jeg er sikker på at med en konstruktiv dialog med Elefun og RC-pilot så finner dere mest sannsynlig frem til en god ordning.
                      Tom Erik Smedal
                      www.artistic3D.net
                      www.photopia.no

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ronnynorge View Post
                        Det jeg mener her er at de gjør forskjell på folk,noen får andre får ikke.....Er vel ikke rart en blir forbannet vel??????
                        Du antar tydeligvis at Elefun har sagt nei, inntil du personlig har kontaktet Elefun og fått klarhet i om de sa nei eller ikke så kan du vel slutte å syte å klage så fælt som en liten guttevalp!

                        Olav Jørgensen
                        Olav Jørgensen
                        Low & fast

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Olavjoergensen View Post
                          Du antar tydeligvis at Elefun har sagt nei, inntil du personlig har kontaktet Elefun og fått klarhet i om de sa nei eller ikke så kan du vel slutte å syte å klage så fælt som en liten guttevalp!

                          Olav Jørgensen
                          Siden Tony fra Pilot RC skrev mail til meg og sa jeg måtte kjøpe fra Elefun pga de sa NEI må en vel tro på det eller????
                          Ronny Andreassen
                          Sunndal/Vinnu
                          Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
                          3DHs 33" EPP
                          JR 9303 2,4

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Tom Erik View Post
                            Tja, jeg synes nå det er irrasjonelt å bli forbannet for så lite. Det er helt unødig å ønske folk brent i helvete fordi du ikke får de riktige fargene på flyet ditt.Jeg er sikker på at med en konstruktiv dialog med Elefun og RC-pilot så finner dere mest sannsynlig frem til en god ordning.
                            Poenget her er at de gjør forskjell på folk,ikke om jeg får rett skjema.....
                            Ronny Andreassen
                            Sunndal/Vinnu
                            Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
                            3DHs 33" EPP
                            JR 9303 2,4

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ronnynorge View Post
                              Poenget her er at de gjør forskjell på folk,ikke om jeg får rett skjema.....
                              Det vet du ikke før du ringer Elefun selv og det høres absolutt ut som du må ha en spesiell farge... "Storm i ett vannglass spør du meg"
                              Handle fra Autopartner i sverige da vel, kanskje de har dine farger.
                              T-rex 450 SE V2 , T-rex 500ESP ,T-rex 600 CF, T-rex 600 ESP,T-rex 600 NSP
                              Spectrum DX3, DX7, JR DSX9
                              GS Storm CL1 Pro
                              CmPro Cessna 182 Skyline, 120YS
                              Multiplex Funjet
                              Reichard proxima II
                              ExtremeFlight RC Extra EXP 48"

                              Comment

                              Working...
                              X