Announcement

Collapse
No announcement yet.

Man bør vel skryte når man

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Man bør vel skryte når man

    får god service på modellbutikker. Ikke for det butikkene bør jo yte god service til sine kunder når man legger igjen noen grunker. Jeg har ingen negativer erfaringer med noen til nå, men vil fremheve spesielt Smallsize Bergen og Krisiansand, Trottlestore og Elefun. Trottlestore har jeg jo besøkt endel ganger, alltid en hyggelig kar som står der og svært hjelpsom. Smallsize som jeg skrev om i simulatorforumet. Elefun bare via telefon og nettet, de er hyggelige å prate med samt raske til å sende deler.
    -63.
    Graupner MC
    JR
    Multiplex
    Turnigy.
    Fly, alt for mange.

  • #2
    jeg har bare skryt om elefun. de er raske til og levere og har stort sett det meste inne på lager.
    de er raske til og svare på mail og behjelpsomme med evt spørsmål og problemer.
    fordelen er at elefun er utrolig billige egentlig.

    kan også skryte av rcpro på service og levering.
    Lower, Lower, oops.
    Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

    Comment


    • #3
      jeg vil gjerne ønske gutta på www.helihobby.no god jul,og for en fantastisk service

      bestilte pakke med rotor blader til 450 i går, pakka blei sendt knappe time etter bestilling og før jeg hadde rukket og gå inn på nettbank å betale så fikk jeg mail om at pakka var sendt.
      og den lå i postkassa mi i dag morges!.

      kjempe bra!

      mvh Marius leirdal
      MvH Marius Leirdal

      Comment


      • #4
        Jeg må bare slenge meg på å skryte av elefun,bestilte noe småtteri på formiddagen i går !
        Og i posten i dag var det kommet !!! Posten gjorde vel også jobben sin !(brev ja,men i disse jule tider da)
        Mvh Geir Mogstad
        ---------------------------------------
        slapp av det kommer helt sikkert ned!

        Comment

        Working...
        X