Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skryt og klapp til Elefun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skryt og klapp til Elefun

    Må bare skryte masse av Elefun.no her inne. Skulle på ferie/modellflytur til Hamar i sommer og oppdaget plutselig at laderen min var i ferd med å bli noe unøyaktig i sine leveranser.
    Bestilte en ny fra Elefun og fikk den levert på Hamar i tide til vårt uoffisielle modellflytreff.
    Desverre var laderen dau ved annkomst. Panikken bredte seg og en kjapp mail til Elefun for å forklare problemet.
    Der spant de to ganger rundt i stolen, veltet kaffen og pakket en ny lader mens jeg fylte ut returneringsskjemaet. Før jeg var ferdig med skjemaet fikk jeg bekreftelse på at ny lader var klar for forsendelse. Neste dag etter en herlig frokost var laderen i postkassen!!!
    Det kaller jeg service. Tror de må ha ansatt Usain Bolt som hentegutt på lageret der
    Takk og takk. Ferien var topp forresten.
    Per Ulrik Karlsen

    Bodø Modellflyklubb


    "Da Gud hadde skapt Nord-Norge, så Han på det, og sa: "Dette e det finaste æ har skapt, la oss vaske det kvær dag!"

    I nord har vi to årstider, mørketia og regntia.

    Flypark:
    Diverse halvfungerende kinafly
    Seagull AT6
    SD Modell Yak 54
    ST DG1000

    Futaba T6exp 35 mhz
    Futaba T8FG

  • #2
    Opplever selv veldig god kundeservice fra Elefun hver gang det er problemer

    Av tilfellene som utmerker seg så har vi da eg var i butikken og fikk feil vare(betalte for rett vare), da eg tok kontakt sendte de straks ny vare før feil var sendt i retur. Hadde også en retur på gang tidligere og da sendte de nytt produkt til meg i stede for at eg måtte vente på reparasjon.

    Super service
    Thorbjørn Kirkeleit
    Haugaland Modellflyklubb

    Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

    Comment


    • #3
      Elefun er i en egen klasse når det gjelder kundeservice! Mange bedrifter som har noe å lære av dem..
      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

      Comment


      • #4
        Elefun har skjønt det med service. De er gode leverandører som er min første handlested blandt de norske.
        Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

        Comment


        • #5
          Har bare positive ting å si om elfun. De har skjønt kundeservice og vinner helt klart kunder på det!!! De sender vanligvis samme dag evt dagen etter, kommer ann på når bestillinga blir lagt inn....
          Ole Kr Follstad

          BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
          PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
          EF Extra 300 60"
          EF Extra 300 104" Eme120
          GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
          ESM Bearcat, NGH 38cc
          Phoenix p51D Mustang, Dle55
          Phoenix K8b, 1:2,5 6m
          Hangar 9 Piper cub 1\4
          Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

          Comment


          • #6
            De andre forhandlerene kan vel prise seg lykkelig over at Elefun ikke har alt. De er et lite hakk forand neste på lista.
            Føler at de har satt prisene ned litt også.(har handlet litt fra utlandet)
            Fikk feil vare en gang(noen små ting) så sendte de riktige varene umiddelbart når dette ble oppdaget. Det største problemet er at jeg ikke kan stikke innom å drømme litt.

            Retur av defect vare må man så klart regne med. min eneste erfaring på det er komplett.no som for meg har fungert veldig bra. (Data)
            Mvh Andreas
            Last edited by Sundtair; 23-07-10, 09:09. Reason: retur
            Mvh Andreas
            Stevensaero, glede i noen balsaflak.
            PCM.at mye glede i litt carbon
            Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

            Comment


            • #7
              Når du sier det så mangler det faktisk minst et kritisk innlegg i denne tråden. Hvor ble det av? Dvs, hvorfor ble det slettet?

              Om tråden utelukkende kun skal være en skrytetråd så er det greit(men noe overdrevet), men om det er sensurert av andre årsaker så er det litt vel favoriserende. Selv om eg er veldig glad i Elefun så kan eg forstå at noen kan oppleve problemer med dem også, og dette mener eg også hører hjemme her.
              Thorbjørn Kirkeleit
              Haugaland Modellflyklubb

              Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

              Comment


              • #8
                Ja det er greit å få frem alle meninger. Rart hvis innlegg slettes hvis de er negative. Kan jo være andre grunner men.
                Selv om jeg er kjempefornøyd med elefun så kan det jo være andre opplevelser (tviler på det ehem...)
                btw skal bli sol i nord i helga. Muligens man får testet flyene med nyoppladede batteri for første gang her oppe på leeeeeeenge.
                Har jo bare regnet i 2 mnd nå.
                Per Ulrik Karlsen

                Bodø Modellflyklubb


                "Da Gud hadde skapt Nord-Norge, så Han på det, og sa: "Dette e det finaste æ har skapt, la oss vaske det kvær dag!"

                I nord har vi to årstider, mørketia og regntia.

                Flypark:
                Diverse halvfungerende kinafly
                Seagull AT6
                SD Modell Yak 54
                ST DG1000

                Futaba T6exp 35 mhz
                Futaba T8FG

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bizarro View Post
                  Ja det er greit å få frem alle meninger. Rart hvis innlegg slettes hvis de er negative. Kan jo være andre grunner men.
                  Negative/Kritiske innlegg slettes ikke pga innholdet. Innlegget i denne tråden ble slettet fordi det manglet fullt navn. Brukeren valgte selv å slette innlegget etter han fikk muligheten til å signere.

                  Sitat fra forumets retningslinjer:
                  Om man omtaler noe eller noen negativt, skal personen som legger ut tråden og de som poster i den skrive under med fullt navn. Vi ønsker ikke at løse påstander settes ut uten at vedkommende kan skrive under.
                  Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

                  Comment


                  • #10
                    Saklig kritikk av forhandlere er like velkommen som saklig skryt og skal IKKE sensureres på noen måte.
                    Får ikke sjekket hva som er slettet akkurat, men kan se på dette når jeg kommer hjem.
                    Jeg tror det ble lagt inn en negativ sak av en som ikke hadde lagt inn navn etc. Og det er muligens denne som er fjernet.



                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Jostein View Post
                      Negative/Kritiske innlegg slettes ikke pga innholdet. Innlegget i denne tråden ble slettet fordi det manglet fullt navn. Brukeren valgte selv å slette innlegget etter han fikk muligheten til å signere.

                      Sitat fra forumets retningslinjer:
                      Takk for oppklaringen. Case solved og thums up.
                      Per Ulrik Karlsen

                      Bodø Modellflyklubb


                      "Da Gud hadde skapt Nord-Norge, så Han på det, og sa: "Dette e det finaste æ har skapt, la oss vaske det kvær dag!"

                      I nord har vi to årstider, mørketia og regntia.

                      Flypark:
                      Diverse halvfungerende kinafly
                      Seagull AT6
                      SD Modell Yak 54
                      ST DG1000

                      Futaba T6exp 35 mhz
                      Futaba T8FG

                      Comment


                      • #12
                        Mulig jeg ville avstått fra å skrive noe, om butikken ikke var veldig dårlig og jeg virkelig følte meg tråkket på
                        . Delene som ikke kom her om dagen, kom i dag (fikk feil deler, plukket i feil hylle?).
                        Dagen etter at jeg sa i fra ved hjelp av Elefuns kontaktskjema. De svarte i går pr mail 3timer etter min mail.at delene var sendt pr brev
                        Og i dag ligger delene der med en håndskrevet beklagelse på fra deres bedarbeider.
                        Skal ikke skryte for mye men jeg setter stor pris på deres evne til å rydde opp og gi gode svar, når man sender et spørsmål. de jobber også i en tøff bransje.

                        De mangler jo stevensaero byggesett i balsa for å nå helt opp. =
                        Har flere av de, så jeg ville kun kjøpt siste nytt fra stevensaero om de skulle ta de inn.(skybuggy. Daddy-O 525)
                        De må bygges, og det markede er muligens ikke stort nok.

                        Mvh Andreas
                        Last edited by Sundtair; 23-07-10, 13:17. Reason: Stevensaero
                        Mvh Andreas
                        Stevensaero, glede i noen balsaflak.
                        PCM.at mye glede i litt carbon
                        Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

                        Comment

                        Working...
                        X