Kjøpte for en tid tilbake servoer og utstyr til en 50CC Ultimate jeg har, bestilte de hos Throttlestore, var billigst der. Etter et par dager ankom utsyret, ingen problemer. Men det viste seg at en av servoene var defekt (PowerHD ds120) Sendte en mail til de om problemet, fikk svar dagen etter om at jeg kunne bytte alle servoene hvis jeg ville det, eller bare den ene som var defekt. Sendte så en mail om at jeg ville bytte kun den ene, men jeg ville ha flere servoer i tillegg, b.la en sterkere på sideroret. Skulle jo selvfølgelig betale for de ekstra jeg skulle ha. Etter den mailen, pluss flere andre jeg har sendt har jeg ikke hørt et pip fra de. Lurer på om de syns jeg er useriøs, leste et innlegg på forumet fra de, om at de ikke besvarte useriøse mailer. Dette irriterer meg noe jævlig, så det er siste gangen jeg handler derfra. Går vel for f... å svare på en mail. Men de har vel nok kunder, så er vel ikke så nøye om de mister en. Ser at de sender ut mailer, pluss skriver en del verdensmestersvar inne her, så PC`n dems er det ikke noe galt m hvertfall...
Hilsen en irritert forhenværende kunde..
Hilsen en irritert forhenværende kunde..
Comment