Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nå begynner vel Throttle store å dra markedsføringa si litt vel langt ;)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg har og fått stort sett bare bra behandling hos dem, men markedsføringen er faktisk på grensen mener nå jeg!
    Jon-Brage Hoel Andorsen
    -------------------------------------------------------------------------
    Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

    Alt flyr bare du har nok motor!

    Comment


    • #17
      Jeg er helt enig med jaybee og bardp. Kundebehandlinga er meget bra, men markedsføringa er langt over kanten Tilbudsvarer som har vært på tilbud i over et år for eksempel De starter med "fast lavpris" så skal prisen være fast mener nå jeg men enkelte produkt har økt mye i pris siden det ble "fast lavpris".


      Forventer snart at brukeren RCmodeller her på forumet kommer med en lur kommentar

      Comment


      • #18
        Originally posted by Trulsen View Post
        Forventer snart at brukeren RCmodeller her på forumet kommer med en lur kommentar
        Klart han gjør. Han sitter nok å redigerer teksten med sin sylskarpe penn før han fyrer av sine kommentarer med begge løpa. Selv den mest hardbarkede finans advokat sitter bare måpende tilbake. Og vi tullebukkene er totalt målbundet nok en gang
        arhennie

        MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
        http://hadelandmfk.no/
        www.henniehobby.no/arne

        Comment


        • #19
          for eksempel 9 kanaleren til wfly har stått med fast lavpris til litt under 3000kr nå er den til fast lavpris på over 4000kr
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment


          • #20
            Originally posted by tyor View Post
            for eksempel 9 kanaleren til wfly har stått med fast lavpris til litt under 3000kr nå er den til fast lavpris på over 4000kr
            De har et sånt verktøyskrin som sto til fast lavpris på 350,- som nå er 490,- Det er 50% økning det! Ikke nok med det så er det rævva kvalitet også. For ikke å snakke om den bladbalansereren som jeg tipper TS betaler MAKS 5 USD for som de selger for ca 300,-

            Comment


            • #21
              Originally posted by arhennie View Post
              Klart han gjør. Han sitter nok å redigerer teksten med sin sylskarpe penn før han fyrer av sine kommentarer med begge løpa. Selv den mest hardbarkede finans advokat sitter bare måpende tilbake. Og vi tullebukkene er totalt målbundet nok en gang
              LOL! Humor!

              Comment


              • #22
                Til orientering:

                ThrottleStore.Com gjorde en software oppdatering i nettbutikken forrige uke, hvor prisene ikke lengre settes manuelt. De beregnes nå automatisk basert på innlagt innpris.

                Dette har gitt noen uheldige utslag pga. feil innlagt innpriser, eller at det ikke blir tatt hensyn til markedspris. Planen har vært på sette ned disse prisene etterhvert som vi oppdaget det. Noe vi allerede er i gang med, og arbeidet vil fortsette. Vi er ikke i mål med dette før mot slutten av måneden.

                Når det gjelder våre faste lave priser, er det et uttykk vi har "lånt" av Rema 1000. Rema endrer sine priser hele tiden. Det vil vi også gjøre, MEN: våre fast-lavpris-produkter skal være rimelige kvalitetsprodukter også i fortsettelsen. Generelt er det veldig mye billigere å drive med denne hobbyen i Norge i dag en for få år siden. TS har mye av æren for det - bare spørr våre konkurenter! Våre priser har ikke vært, og vil ikke være populære hos konkurrentene i fremtiden heller


                TS teamet

                Comment


                • #23
                  Da har jeg misforstått kraftig deres fast-lavpris politikk. At en "fast lavpris" blir justert ihht konsumprisindeksen og til en viss grad ihht valuta kan jeg til en viss grad forstå.

                  Om en stakkar hadde kjøpt den GY401+Futaba 9257 komboen til 4000 kr, hadde dere da opplyst om at han ble svindlet? Neste ting er at hos en konkurent av dere koster GY401+S9254 1995,- mens dere tar 2200,- for denne komboen med 9257 som er en ennå dårligere servo enn 9254. Trodde dere skulle være så mye billigere enn andre jeg!?

                  Comment


                  • #24
                    Vi vil ikke diskutere dette her

                    Å starte en diskusjon her vil ikke føre noe godt med seg. Vi vil derfor la være.

                    Vi har lagt en forklaring på hvorfor prisene er endret denne uken, og at det har medført at enkelt priser nå er feil. Dvs. vi retter opp feilutslag av softwareoppdateringen etterhver som vi støter på dem. De fleste av eksemplene i denne tråden er alt rettet opp.

                    Vi setter pris på at vi gjøres oppmerksom på disse, gjerne her i denne tråden. Eller aller helst pr. e-post direkte til oss. Vi skal selvsagt være konkurransedyktige på merkevarer som Futaba.

                    Så vil vi også understreke at kun en liten andel av våre varer er merket "Fast lavpris". Disse er større partivarer vi kjøper inn fra Asia. Både dollarkurs og pris hos leverandører varierer. Så også med våre utpriser.

                    Det vi ønsker kunden skal oppfatte med "Fast lavpris" er at her er et produkt av god kvalitet til en direkte-fra-fabrikk-pris. Alle disse produktene er tatt inn i relativt store kvantum, og skal ha svært gode priser. Men disse prisene vil altså gå både opp og ned alt etter hvor gode avtaler vår mann i Asia gjør på innkjøpene.

                    Nå har vi vært gjennom en periode med høy dollarpris som har gjort ting dyrere. Dagens lave dollar pris vil gjøre varer vi får inn senere i sommer billigere. Prisbildet ut hos oss ligger 3-4 månder etter kurssvingingene.

                    Takk for engasjementet!

                    TS teamet

                    Comment


                    • #25
                      Korreksjon fra sidelinja

                      Siden TS.Com AS har redegjordt for hva som foregår og satt to strek under den debatten, så det burde være unødvendig med mer, men....

                      Det er IKKE svindel å prise en vare høyt. Hvis en "stakkar" (som benevnt i innlegg) betaler mye for en vare, så er han det, eller han bryr seg ikke om prisen. Kunder sjekker gjerne flere steder, som dere gjør, så da blir bare dette hypotetisk.

                      TS.Com AS setter sine priser etter innkjøp og marked. Ikke nødvendigvis helt likt andre aktører underlagt norsk lov i markedet.

                      Nei, TS.Com AS skal ikke være så mye billigere enn andre.
                      Å selge billig "søppel" (merk "søppel" benevnt på samme måte som "stakkar") på nettet ikke underlagt norske lover uten særlige muligheter for reklamasjoner får andre aktører ta seg av.

                      TS.Com AS streber etter å selge bedre og bedre kvalitet til riktig pris, med reklamasjons- og returmuligheter.

                      Så får dere hakke på meg, og ikke TS.Com AS, for jeg tåler det. TS.Com AS tåler det også sikkert, men de har annet å ta seg til.

                      RC Modeller

                      Comment


                      • #26
                        Jeg vedder en tier på at innlegg #24 og innlegg #25 er skrevet fra samme IP. Noen som vedder i mot?

                        Comment


                        • #27
                          Jeg gjør! Og du tapte...

                          anyways... Forklaringa på prisene er ute, og da er det vel greit?
                          At folk priser varer forskjellige er jo helt normalt, i alle bransjer.
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • #28
                            meget bra Trulsen!
                            Tom I. Arntsen

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by xilian View Post
                              meget bra Trulsen!

                              Hehe, rett skal være rett!

                              Comment

                              Working...
                              X