Announcement

Collapse
No announcement yet.

X-Mode skuffer atter en gang!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hva kan det komme av at noen får varene nærmest dagen etter mens "vi andre" opplever noe krøll stadig vekk? Jeg har ikke bestilt der veldig mange gangen men jeg har 100% av gangene opplevd at ting ikke har kommet før etter å ha sendt x antall e-poster uten å få noe svar, og har til slutt måttet ringe for å få ordnet opp i det. Da har det i hvert fall dreid seg om mer enn en telefonsamtale...
    Espen Melby

    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

    Comment


    • #17
      Er veldig synd at noen forhandlere ikke tar vare på kundene sine. Har selv gått over til Elefun på de fleste ting jeg handler, selv om xmode er lokalt. Er ikke særlig gøy og kjøre ut der for og finne ut at han ikke er der i åpningstiden.

      Tips til xmode: Skriv på hjemmesiden at kunder må ringe først, eller skriv realistiske åpningstider
      Morten Smøraas

      Comment


      • #18
        var inn på siden til x-mode og kikket. måtte le litt da jeg så hva som står på forsiden e. det er vel ikke akuratt hva denne tråden viser:

        X-mode AS. trygg handel-rask levering-hyggelige priser, prisene stemmer kanskje men hjelper jo ikke når man ikke får varene.

        videre står det: Grunnet omlegging, og ombygging av butikken kan det til tider være vanskelig å få kontakt med oss på telefonen, men send oss en mail, så skal vi svare kjapt

        hehe er vel ikke så mange som har fått svar på mail derfra om jeg skjønner rett.
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #19
          Nå blir det sikkert mye svartmaling av xmode, noe som er synd. For det stemmer jo at de har hyggelige priser, spesielt for de som er litt opptatt av helikopter.
          Vi trenger flere aktører på markedet, både med tanke på prisnivå og ikke minst utvalg. Jeg håper bare at ting blir tatt tak i og bedrer seg.

          Når bestillinger osv. blir tatt tak i så ser det jo ut til å ordne seg for de fleste, og det er jo bra.

          Jeg ventet faktisk en stund på siste flyet mitt også (fra annen leverandør) men da var det opplyst om det på forhånd, at det kom til å ta tid. Det er så mye greiere å bli informert om slikt, da blir det litt greiere å forholde seg til. Jeg fikk også svar på e-post når jeg spurte hvor i verden flyet befant seg de gangene jeg klødde ekstra mye i fingrene.
          Espen Melby

          :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

          Comment


          • #20
            er helt enig med deg Esmel det gjør ikke noe om det tar litt ekstra tid hvis man blir gjordt oppmerksom på det. værre er det å springe ned til postkassa hver morgen i 3 uker og det fortsatt ikke er noe intresant der
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #21
              Nå har det gått straks 3 uker fra jeg bestilte varer fra xmode

              Jeg har sent epost og etterlyst pakken samt gitt beskjed om at jeg vil heve kjøpet og få pengene tilbake. I tillegg har jeg prøvd å ringt.

              Det har ikke dukket opp noen pakke, og det har ikke dukket opp noen svarmail som bekrefter verken det ene eller det andre. På toppen av alt svarer ikke xmode på verken på hustelefon eller mobil. Det har heller ikke kommet noen penger i retur.

              Tolmodigheten begynner å bli tynnslitt!!!!!!
              Runar Isaksen
              risaksen@bluezone.no

              Comment


              • #22
                Hva med de som ikke er innom her og ser at xmode har stengt men kun benytter hjemmesiden deres...? Står jo ingen ting der som at de har stengt i april... Allikevel går det jo fint å sende bestilling, få ordrebekreftelse, betale og sitte å vente på deler som ikke kommer med det første...


                Espen Melby
                Espen Melby

                :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                Comment


                • #23
                  Fekk delen til t-rexen min rett over påske slik han lovte..
                  Mvh:
                  Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
                  www.folgefonnrc.ning.com

                  MA X-Cell Fury Extreme 90
                  Raptor 90 3D
                  Raptor 50 Titan SE
                  T-Rex500GF
                  T-Rex450SE V1
                  JR Pcm9XII m/2.4Ghz modul

                  Comment


                  • #24
                    fikk noen varer fra Xmode her om dagen jeg.. som jeg har ventet på i over en mnd.. hadde fått med meg at han holder stengt i april og at alle som hadde bestilt no før påske skulle få varene rett over påske.. så det forklarer jo hvorfor det har tatt så lang tid..og jeg fikk jo pakken omsider.. men jeg fikk ikke det jeg hadde bestilt..
                    Jeg hadde bestil et par med MAH rotorblader men fikk noen andre.. Det synes jeg nå at jeg kunne fått beskjed om, ettersom det er MAH blader jeg vil ha etter å ha testet ett par av en fly-kompis... Hadde jeg vist at jeg ikke fikk MAH blader, feks fordi han ikke hadde på lager så kunne jeg jo bare vente på at han fikk de inn.. Hadde også bestil noe mer små ting, og her manglet det en ting..


                    Har sendt en mail til xmode... har ikke fått no svar, regner ikke med å få det heller etter det jeg har lest litt rundt forbi.. men men.. får gi han noen dager til...

                    Men blir dette ikke ordnet opp i så tror jeg det var den siste bestillingen min fra Xmode..

                    Eivind Hansen
                    Eivind Hansen
                    ~T-rex 600N pro 3G FBL |T-Rex 250se Mini V-Bar FBL|HK-250GT| JR DSX9 ~

                    Comment


                    • #25
                      jaja.....godt jeg bestillte i oppkravs form da....

                      og det forklarer jo hvorfor det ikke har kommet noe fra xmode enda. Dette vil for min del si at jeg avbestiller mine varer der....og at dette ble min "første" og siste der!
                      Kanskje ikke mye forlangt fra en stakkars forbruker i de indre provinser på østlandet at Xmode kanskje kunne informert om at "butikken" er nede!?!?


                      Ett spørsmål...er Xmode ett enmannsforetak?
                      Anders Bruneberg
                      Raufoss

                      Comment


                      • #26
                        Jeg tror det er et enmansforetak ja. Eieren heter vel Trond hvis jeg ikke husker helt feil. Han er vel også en ivrig mfn bruker har jeg sett så at han har lest denne posten er høyst sansynlig.

                        Og det at xmode ikke har noen form for info på nettsidene sine angående at de holder stengt hele april er TRAGISK! Sikkert en snedig måte å holde kassakreditten nede på når kunder forhåndsbetaler for ingenting ( på kjelltring`s vis )
                        Runar Isaksen
                        risaksen@bluezone.no

                        Comment


                        • #27
                          Jeg har selv handlet mye hos xmode, har for det meste vært posetivt.
                          Men har vært 3 ganger ute ved butikken og møtt med låst dør, når eg ringer er det bare telefon svar.. Og når det ikke står noe på døren eller ved hjemme siden hans om at det er stengt..
                          Dette synes eg er USERIØST..... Og ikke minst irriterende...
                          M.V.H
                          Kim-Andrè
                          Kimvag@hotmail.com

                          Alt Flyr.....Det trenger bare stor nok motor

                          Comment


                          • #28
                            Eller oppgi mobilnr så sender posten deg en sms når pakka er klar til å hentes på postkontoret

                            Comment


                            • #29
                              Går for det første alternativet jeg, bestille så mye at det alltid ligger noe i postkassa
                              Morten Smøraas

                              Comment


                              • #30
                                Snakket med Trond i dag og han ser seg nødt til å legge ned driften i en periode (usikkert hvor lenge). Han har slitt med overarbeidelse en stund og det har slått han helt ut nå i det siste. Han har hatt dette før og for å ikke ta helt knekken på hjertet er han pålagt av legen å roe det ned. Han ønsker å trappe det ned slik at de som har bestilt deler han ikke har på lager sender han beløpet for "rest delene" i retur.

                                Dette er selvfølgelig ikke noe han ønsker.

                                Jeg ønsker deg god bedring Trond!
                                Theodor Bastberget

                                Airplanes are for people who can't fly helicopters!
                                http://www.modellhelikopter.no

                                Comment

                                Working...
                                X