Announcement

Collapse
No announcement yet.

X-Mode skuffer atter en gang!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Theodor
    Snakket med Trond i dag og han ser seg nødt til å legge ned driften i en periode (usikkert hvor lenge). Han har slitt med overarbeidelse en stund og det har slått han helt ut nå i det siste. Han har hatt dette før og for å ikke ta helt knekken på hjertet er han pålagt av legen å roe det ned. Han ønsker å trappe det ned slik at de som har bestilt deler han ikke har på lager sender han beløpet for "rest delene" i retur.

    Dette er selvfølgelig ikke noe han ønsker.

    Jeg ønsker deg god bedring Trond!
    Eg ønsker også deg god bedring visst du leser dette Trond. Håper du er på beina så snart som muleg..
    Mvh:
    Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
    www.folgefonnrc.ning.com

    MA X-Cell Fury Extreme 90
    Raptor 90 3D
    Raptor 50 Titan SE
    T-Rex500GF
    T-Rex450SE V1
    JR Pcm9XII m/2.4Ghz modul

    Comment


    • #32
      Ja huff. Dette er ikke moro.

      Jeg har selv nettopp vært sykemeldt i 1 år da det plutselig sto en vegg på trappa en dag jeg skulle til jobb. Heldigvis har jeg en jobb hvor andre kan ta over relativt greit så jeg kunne gå fra mitt ansvar umiddelbart. Med et enkeltmannsforetak må dette være svært vanskelig å håndtere.

      Tror det er på sin plass at Trond får ro til å komme seg til hektene igjen.

      Trond: Du har mine beste ønsker om en rask og god bedring!
      Mvh
      Torbjørn Gustafson
      www.trmfk.no



      Will fly for food

      Comment


      • #33
        Huff, ikke bra!

        Originally posted by Theodor
        Snakket med Trond i dag og han ser seg nødt til å legge ned driften i en periode (usikkert hvor lenge). Han har slitt med overarbeidelse en stund og det har slått han helt ut nå i det siste. Han har hatt dette før og for å ikke ta helt knekken på hjertet er han pålagt av legen å roe det ned. Han ønsker å trappe det ned slik at de som har bestilt deler han ikke har på lager sender han beløpet for "rest delene" i retur.

        Dette er selvfølgelig ikke noe han ønsker.

        Jeg ønsker deg god bedring Trond!
        Det er trist å høre at det går på helsa løs. Høres ryddig ut den måten han ønsker å trappe ned på, men vet du (Theodor) noe om hvordan han tenker å avvikle i forhold til utestående reklamasjoner?

        Slutter meg til koret og ønsker Trond riktig god bedring!
        Mvh
        JoE
        Agder Modellflyklubb

        Comment


        • #34
          Originally posted by sjaa
          Høres ryddig ut den måten han ønsker å trappe ned på, men vet du (Theodor) noe om hvordan han tenker å avvikle i forhold til utestående reklamasjoner?
          Han vil bruke litt tid på å avslutte og selge ut det han har på lager. Har du en utestående reklamasjon vil den bli behandlet og avsluttet på vanlig måte.
          Theodor Bastberget

          Airplanes are for people who can't fly helicopters!
          http://www.modellhelikopter.no

          Comment


          • #35
            Nå vet ikke jeg hva som er "vanlig måte" med tanke på behandlingstid - men nå har det gått langt over det som er vanlig måte for min del i allefall. Det skal ikke være det helt store problemet å tilbakebetale kunder som venter på ordre - og en annen ting, hvis Trond har tenkt å legge ned for en periode, hvorfor står det ikke noen om dette på internettsidene hans?????? Regner med at det daglig hagler inn med ordrer som blir forhåndsbetalt.

            Det er synd at det går på helsen løst men man kan ikke bare plutselig gå fra alt ansvar. Det har nå gått over 1 mnd fra jeg la inn ordren min og forhåndsbetalte varen. Enda har jeg ikke hørt noe fra xmode. Hva skjer ?
            Runar Isaksen
            risaksen@bluezone.no

            Comment


            • #36
              Jeg har inne bestilling hos xmode, og har ordrebekreftelse på mail....

              Ukene gikk og sakene kom ikke... men når jeg sjekket nettbanken så jeg at det ikke var trekt penger fra kontoen.

              Så det kan være en god ide for dere som har bestilt å sjekke om det er trekt fra konto, for kanskje han bare avviser betalingen ?

              Jeg bestilte hos elefun og da kom varene kjapt.

              Synd at xmode blir lagt dødt, for det var veldig mye billigere der enn hos andre..
              Last edited by raptorpsyko; 08-05-06, 21:26.

              Comment


              • #37
                Jeg har også bestilling liggende inne hos xmode og har mottatt ordrebekreftelse på mail.
                Har ventet nærmere fire uker på varene uten at disse har kommet. Beløpet er ikke trukket fra konto så det er jo bra. Hadde en lengre samtale med banken og det er et lite problem, og det er at banken ikke har mulighet til å fjerne "betalingen". Dvs. at xmode når som helst kan velge å trekke beløpet man har godkjent. Noe jeg liker svært dårlig.

                Jeg har nå prøvd å kontakte xmode på tlf., mob., sms, kontaktskjema på kjemmesiden deres i 10 dager uten hell, for å avbestille. Prøvde i går å sende en vanlig mail uten å bruke kontaktskjemaet deres og fikk denne i retur. Kommer da heller ikke bestillingene igjennom?
                Jeg har sjekket litt på nettet og det viser seg at det som er registrert av kontakt info på eieren av domenet hos Norid er feil. Ingen av mail adressene fungerer og tlf. nr. tilhører ikke eieren av domenet. Dette er jo litt rart.

                Hvis nå driften av xmode er lagt på is så hadde det jo gått ann å legge ned siden til ting har ordnet seg. Dette tar jo tross alt 5 tastetrykk eller en tlf. til de som hoster den å få dette gjort.
                Det hadde jo gått ann å gi beskjed om at varene ikke blir levert på mail, tlf. eller sms når man mottar en bestilliing på varer som man ikke har tenkt å levere. Dette er lite profesjonell oppførsel.

                Trond hvis du leser dette hva f... skal til for å få en avbestillingsbekreftelse, eller en annulering av orderen?????????

                Comment


                • #38
                  Må si meg veldig enig med Nyskjerrig1, eneste man oppnår med å avslutte på denne måten er å ødelegge det man har bygd opp gjennom flere år. Et dårlig rykte er lett å få, et godt rykte er vanskelig å opparbeide.

                  Hvis xmode hadde meldt ifra på hjemmesiden at driften skulle stanses en stund eller legges ned for godt så hadde det vert helt OK, men å la siden stå åpen for bestilling i månedsvis virker som en dårlig spøk. Det er ikke alle som får med seg det som skrives her på forumet.

                  Når xmode avslutter på denne måten ødelegger de ivertfall mulighetene for å starte opp igjen senere, for jeg tviler på at noen vil handle der mer i fremtiden om han starter opp igjen...for han viser jo tydelig at han driter loddrett i kundene sine...

                  Tenk så mye som kunne vert unngått med et par tastetrykk, helt utrolig.

                  Comment


                  • #39
                    Samme, bestillte helt uvitende om 'denne siden' på xmode. Så ingen svar, feil tlf nummer i Brønnøysund, uregistrert tlf på xmode.no. Ingen beskjeder på hjemmesiden. Men det verste er jo at jeg betalte med Mastercard og da står de pengene reservert til han velger og avbryte handelen, eller drar hodet ut av den kummen han er nedi.

                    Kanskje alle burde sende beskjed til Visa Norge og be de ta tilbake xmode rettigheter om kredittkort handel? Uansett dette er faen meg så respektløst.

                    Skal ALDRI kjøpe noe mer der igjen. Leser du dette trond.?! Jeg hever kjøpet!!!

                    Visa Norge sa de pengene kunne ligge reservert i 10dager...

                    Jommen sa jeg T-rex....

                    Mvh
                    Trond Hollund
                    Last edited by bo@ti; 30-05-06, 18:46.

                    Comment


                    • #40
                      Prøvte nettop å gå inn på xmode.no og fikk følgende melding:

                      No web site is configured at this address.

                      Ser ut som tråden har blitt lest ja hehe.

                      bo@ti: håbe du får pengane dine så eg kan ver me når du ska krasja T-rex for fyste gong

                      Comment


                      • #41
                        Da kan vi omdøpe tråden til " X-Mode skuffer ikke mer!!!"
                        Do not feed the internet troll.

                        Comment


                        • #42
                          Ja! hehe stemmer.

                          Eller noe som Xmode no more!!

                          Comment


                          • #43
                            Hmmrf.. Jeg må gå inn å se om xmode.no har kansellert penge reservasjonen da.

                            @dennik: Du kan få se, men ikke røre...

                            Comment


                            • #44
                              Xmode

                              Xmode.no har nå kansellert ordrene ser det ut til. Pengereservasjonen var ihvertfall borte.

                              Oki, lite proff måte å avvikle en nettbutikk på, men kanskje han er veldig syk?! Uansett God Bedring!

                              T-rex jatakk...

                              Comment


                              • #45
                                Ok, jeg har et problem.

                                Bestilte mot slutten av april helikopterpakke 3. Ble trukket for hele pakka og mottok så helikopteret. Radioen skulle sendes senere når han fikk inn flere.

                                Og her er jeg fortsatt uten radio og trukket for hele pakka :-/

                                Hvis jeg melder fra til kortselskapet burde jeg vite nøyaktig sum på radioen i den pakka, og det vet jeg jo ikke.

                                Noen som har noen tips/råd til en stakkar som tenkte prøve ut en ny hobby


                                sluggr

                                Comment

                                Working...
                                X