Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ros til Øgrey

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ros til Øgrey

    Åpnet i dag min MPX Magister (kjøpt hos Øgrey), men kunne ikke finne plast hylsene (rørene) til roroverføringenen. At jeg ble litt deppa var vel ikke akkurat til å unngå.
    Ringte tilslutt Øgrey og sa ifra om problemet, fikk beskjed om at nye skulle sendes asap. 30min senere ringte telefonen, og Øgrey var på tråden med ett spørsmål. Hadde jeg sjekket inne i dekal rullen? Noe jeg selvsagt ikke hadde gjort , og der lå rørene. Snakk om humør boost!
    Øgrey hadde åpnet ett Magister sett for å sjekke hvordan ting lå, og tok seg tid til å ringe meg opp igjen, så byggingen ikke skulle stoppe opp.

    Må si at det er herligt med forhandlere som bryr seg.

    P.s. Man bør huske at enhver telefon til våre kjære hobby pushere, somregel ender i en større bestilling enn tiltenkt. Dere vet når man først har de på tråden, så er det lett å spørre om pris og tilgang på ting og tang, og vips så har man handlet for det dobbelte (eller mere) av det en hadde tenkt. Slik ble det selvsagt denne gangen også. Sukk.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

  • #2
    Jeg har vært kontokunde hos Øgrey siden slutten av 80-tallet og ikke uten grunn.
    For et par uker siden tok jeg en tlf en ettermiddag for å høre om han hadde stikker til min eldste Profi (utslitte potmetre) og fikk bekreftet det. Så jeg bestilte Magister, noen krystaller, en neve servoer og stikke der og da (i 3-tida). Neste dag klokka 13:00 hadde jeg pakken i stua mi. Typisk Øgrey

    Det fine med å være fast kontokunde der er at det aldri er oppkravsgebyr og tull, og jeg får pakken på døra om jeg er hjemme. Pengene bare fordunster fra kontoen av seg selv.
    Ikke uten grunn at bedriften deres snart kan feire 160 år, ligger visst til den familien å ta vare på kundene.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Jepp, er kontokunde selv. Noe av det jeg liker med Øgrey er ærligheten. Kan de ikke skaffe noe før om en uke eller så, så sier de det (umuligt å få de til å love noe de ikke kan holde ). Så sant jeg ikke absolutt skulle ha hatt delen i går, så belønner jeg slikt med å ha tolmodighet. Jeg slipper i hvertfall å sjekke postkassa vær bidige dag i fjortendager til ingen nytte. God service er ikke altid å få pakken på døra dagen etter, det kan like gjerne være korrekt innformasjon fra selger på tider, kvalitet etc. Øgrey scorer høyt på den lista også.
      Gert Hildrestrand.
      Limets Venner.
      Valdres Flyklubb Modell

      Famous last words? Hey watch this!

      Comment


      • #4
        Slenger meg på i rekken av folk som, med god grunn, er fornøyde med Øgrey. Skreiv en mail til dem i går om bestilling av fly, og fikk mail tilbake samme dag om at pakken var levert posten, sporingsnummer var også vedlagt. Det kaller jeg rask kundebehandling, mangen nettbutikk av ymse slag kunne lært av Øgrey. Så takk til Øgrey for at de ikke lar oss vente på godsakene i evigheter =)

        Mvh A.K
        Med vennlig hilsen
        Asbjørn Kristiansen, Ski
        -------------------
        Teori er når man skjønner alt,
        men ingenting fungerer som det skal..

        Praksis er når alt fungerer som det skal,
        men ingen skjønner hvorfor..

        Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
        ingenting fungerer som det skal,
        og ingen skjønner hvorfor..
        ------------------------------
        http://www.f-16.net/

        http://i62.photobucket.com/albums/h1...aximus/wtc.gif

        Comment

        Working...
        X