Announcement

Collapse
No announcement yet.

Big thumbs up for Elefun =)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dette her er jo typisk for dette forumet!!!! Jeg har ikke nevn noe navn eller referert til noen, synes bare det lød en merkelig tone over hele greia.
    Men seff pass på så en ikke sier meningen sin! Dere får ha meg unnskyllt!
    Tor Henrik Hernes

    Comment


    • #17
      På dette forumet er det faktisk helt greit å si meningen sin. Forumreglene er klare og de blir som regel fulgt, og kanskje i større grad enn i mange andre forum.

      Man må bare være klar over at når man sier meningen sin, så kan det hende at noen er uenige. Det synes jeg man må tåle, så lenge det holdes på et saklig plan.

      Så minibønna;
      - vær ikke redd for å fortsette å si meningene din, men husk å stå for dem på en saklig måte
      http://www.phoenix-rc.org/
      http://www.glamdalrck.net
      http://www.scalewarbird.org/
      ---------------------------------------------------
      Flying is the second greatest thrill known to man, landing is the first

      Comment


      • #18
        Originally posted by Jan_Petter
        På dette forumet er det faktisk helt greit å si meningen sin. Forumreglene er klare og de blir som regel fulgt, og kanskje i større grad enn i mange andre forum.

        Man må bare være klar over at når man sier meningen sin, så kan det hende at noen er uenige. Det synes jeg man må tåle, så lenge det holdes på et saklig plan.

        Så minibønna;
        - vær ikke redd for å fortsette å si meningene din, men husk å stå for dem på en saklig måte
        Mener no at jeg prøvde å legge dette fram på en ordentlig måte da!
        Vet ikke jeg om du mener noe annet?
        Siste ord fra meg i denne saken.
        Tor Henrik Hernes

        Comment


        • #19
          Originally posted by Minibønna
          Dette her er jo typisk for dette forumet!!!! Jeg har ikke nevn noe navn eller referert til noen, synes bare det lød en merkelig tone over hele greia.
          Men seff pass på så en ikke sier meningen sin! Dere får ha meg unnskyllt!
          Sorry, you just missed my point
          http://www.phoenix-rc.org/
          http://www.glamdalrck.net
          http://www.scalewarbird.org/
          ---------------------------------------------------
          Flying is the second greatest thrill known to man, landing is the first

          Comment


          • #20
            synes nå at det er bra med forskjellige synsvinkler, slik at ikke alle er helt enige til enhver tid. det ville fort blitt kjedelig. det er ytringsfrihet i Norge, så man kan si det man føler
            William Jul Ringkjøb
            Bodø MFK

            If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

            Comment


            • #21
              Henger meg på tråden om att Elefun er en kjempebutikk. Handler alt derfra jeg no. Eneste problemet med Elefun som jeg ser er att di stikker av med alt for mye av min månedslønn.........
              Gleden er å motta pakker og brev fra Elefun. Da blir man som en liten unge igjen.
              MORSOM HOBBY GUTTER KJØP FLY--------
              Mvh
              Arve
              Arve Sunnset
              Trondheim Mfk
              -------------------------
              Scale Warbirds of Norway
              www.scalewarbird.org
              -------------------------
              Flyr alt med vinger å rotorblad på.!!!

              Comment


              • #22
                Minibønna - Du må for all del mene akkurat det du vil, og det er det jo heller ingen som har noe imot det, minst av alt undertegnede. Jeg synes innlegget ditt var helt ok, selv om jeg synes det var uriktig. Ingen trenger være enige om alt, bare vi har forståelse for at andre kan mene noe annet. I så måte var mitt innlegg entydig ment som en forklaring på noe jeg trodde kanskje kunne bero på en misforståelse av hva jeg sa i hovedinnlegget. Go Elefun =)

                Mvh A.K
                Med vennlig hilsen
                Asbjørn Kristiansen, Ski
                -------------------
                Teori er når man skjønner alt,
                men ingenting fungerer som det skal..

                Praksis er når alt fungerer som det skal,
                men ingen skjønner hvorfor..

                Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
                ingenting fungerer som det skal,
                og ingen skjønner hvorfor..
                ------------------------------
                http://www.f-16.net/

                http://i62.photobucket.com/albums/h1...aximus/wtc.gif

                Comment


                • #23
                  Det går noen kroner i denne hobbyen.
                  Derfor forventer jeg en del når jeg skal handle helideler hos en forhandler via web.
                  Priser er selvfølgelig viktig, men jeg forventer også rask tilbakemelding ved ordre eller annen henvendelse, at de har kunnskap om produktene, bra utvalg, god og oversiktlig webshop og oppfølging hvis noe skjer med ordren.

                  Alt dette føler jeg at jeg får når jeg handler hos Elefun

                  Jeg vet at når jeg bestiller en vare hos Elefun så har jeg den kun få dager senere, og dette er viktig for meg for jeg hater å vente på deler
                  Philip
                  www.airheads.no
                  Hobby24.no

                  Comment


                  • #24
                    Må henge meg på jeg også. Makan til service og rask repsons skal du lete lenge etter. Forhørte meg om fly og diverse utstyr hos NM først, men der har jeg ikke fått svar enda.. Det er 5 dager siden. Elefun derimot, svarte meg etter 5 minutter!

                    Nå venter jeg på en stor og fin pakke fra Elefun!
                    Geir Inge

                    Fly:
                    Piper J3 Cub 25
                    WorldStar 40
                    Spirit 60
                    Piper Cherokee 40
                    Alpha 25

                    Comment


                    • #25
                      må også si meg utrolig fornøyd med elefun.har ikkje skjedd en eneste gang at det tar mere en to dager før pakken er i hus.går jo ikkje så fort viss man bestiller en fredag.så må jeg bare si jeg er mektig imponert over god service,og veldig hjelpsomme hvis man lurer på noe.KEEP UP THE GOOD WORK
                      mvh jan sigurd røyseland

                      Comment


                      • #26
                        Må bare henge meg på her jeg også!
                        Makan til service og kundebehandling skal man lete lenge etter. I tillegg har de en webshop som fungerer aldeles ypperlig (muligens litt for oversiktlig og lett å bruke?)
                        Skulle ønske at andre butikker kunne få like brukervennlig og oversiktlig webshop...noen er bra, men de er få.
                        For en tid siden bestillte jeg et fly som de måtte ta inn spesiellt til meg.
                        To dager før jeg fikk beskjed om at flyet hadde kommet til Elefun dukket det opp ei kalesje i posten som jeg har ventet på i et år og jeg måtte ut med 12000,- som kom litt brått på. jeg sendte en mail til Elefun og forklarte problemet og fikk til svar at det selvfølgelig ikke var noe problem og at de skulle sette det av til jeg sa ifra at de kunne sende det til meg.... De kunne solgt det til andre i mellomtiden i stedet...
                        Tor Helseth
                        Ålesund og Omegn Modellflyklubb

                        Comment


                        • #27
                          Nå nærmer det seg antakelig en eller annen grense for hva som er mulig: 6 minutter fra bestilling til varen er bekreftet sendt. Den er antakelig vanskelig å slå!?


                          Torstein

                          Comment


                          • #28
                            Ser ut til at det er ganske mange som har oppdaga Elefun sin gode service, det er i allefall mange utsolgte varer!!
                            Hans-Olav Malkenes
                            Kalveid
                            5419 Fitjar
                            hansolavm@gmail.com

                            Fitjar Modellflyklubb

                            Comment

                            Working...
                            X