Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flycamone2 problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flycamone2 problem

    Jeg montere flycamone2 under vinge på Easyglider og fly, mens jeg filmopptak.
    Jeg har 1GB SD minne og innstilling program VR på flycamone.Men det tok bare ca 20,6 mb og ca 3 minutter og 13 sekunder så den slutt å opptak fim.Det er mer ledig plass minne igjen. Batterien er ca halv igjen, Det står 66 på display.
    Er det noen av dere har sammen problem?

  • #2
    Har opplevd det samme mange ganger, men da har det vært lav utetemperatur som har gjort at kameraet har stoppe etter få minutter.
    Ved høyere temperatur har det gått helt greit.

    S

    Comment


    • #3
      Vel. Takker for svar.

      Comment


      • #4
        Batteri indikatoren er ikke helt pålitelig, så jeg pleier alltid å sørge for at batteriet er fulladet før bruk.. I flg manualen skal det ta ca 3 timer å lade det.. Min erfaring er at det kutter når batteriet nærmer seg slutten og av og til ved harde sammenstøt..
        Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
        T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
        T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

        Comment


        • #5
          FC2009 FlyCamOne2 - Extreme Battery Pack

          Originally posted by Brumm View Post
          Batteri indikatoren er ikke helt pålitelig, så jeg pleier alltid å sørge for at batteriet er fulladet før bruk.. I flg manualen skal det ta ca 3 timer å lade det.. Min erfaring er at det kutter når batteriet nærmer seg slutten og av og til ved harde sammenstøt..
          Det forstår jeg. Men hvis jeg hadde slik som denne Siden finnes ikke Vil det går bra? Det er dyrt 398 kr.

          Comment


          • #6
            Jeg har røska ut batteriet (FORSIKTIG!!!) og lodda på servoldening som går til tx. Bare husk å slå av Flycam før du kobler fra batteriet...
            Anders Eiebakke
            90078513

            Comment


            • #7
              Jeg fjernet originalbatteriet og la ledning ut av kamerahuset. Bruker en 1s 640mah Lipo som jeg fester på utsiden.
              Mvh
              JoE
              Agder Modellflyklubb

              Comment


              • #8
                Originally posted by olai View Post
                Det forstår jeg. Men hvis jeg hadde slik som denne Siden finnes ikke Vil det går bra? Det er dyrt 398 kr.
                Bare pass på at det interne batteriet har nok futt. Mye av trøbbelet med vinterfilming tror jeg skyldes at det interne batteriet får for lav volt, til tross for at det får masse ekstern strøm.

                nixxon

                Comment

                Working...
                X