Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jakter på videokamera; Mini-DV og A/V inn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jakter på videokamera; Mini-DV og A/V inn

    Kameraet jeg bruker til å ta opp FPV-videoer på bakken synger på siste verset. Problemet er at kameraer for mini DV-kassetter er en utdøende rase, og de jeg har funnet til salgs har ikke A/V inn. Jeg har begynt å tråle Finn.no, men er det noen som har noen andre tips så blir jeg glad!
    Anders Eiebakke
    90078513

  • #2
    Heisann,...
    Har ett Sony DCR-pc110e pal kamera liggende å støve ned..
    Kan selge den vettu
    send en pm så får du mob nr mitt..
    Per Reidar Bremseth



    Aerowroks ultimate 20-300 (seilfly ) DLE55
    PA BadBoy med sc70fs
    Seagull Harrier46 med os 70fs
    pluss litt depron da..


    Alt som går opp kommer før eller siden ned....

    Comment


    • #3
      Jeg har lett lenge etter et kamera for minnekort som har linje-inn. Det er ikke lenger spesielt vanlig... Om noen kommer over det så hører jeg gjerne fra deg! Må være HD....
      Anders Hauge

      www.hang.no - Norges nye HANG-side!

      www.JetsOfBergen.no
      rc.andersh.com

      Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
      Byggeblog FPV SailCam Easyglider
      Byggeblog for Eurosporten
      Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

      There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

      Comment


      • #4
        Originally posted by andersh View Post
        Jeg har lett lenge etter et kamera for minnekort som har linje-inn. Det er ikke lenger spesielt vanlig... Om noen kommer over det så hører jeg gjerne fra deg! Må være HD....
        Vet ikke hva du skal bruke den til, men B&H Just a moment... selger hvertfall Aiptek grisebillig. Egner seg dårlig til FPV-opptak.
        Anders Eiebakke
        90078513

        Comment


        • #5
          Hei!

          Vær også oppmerksom på at selv om kamera har AV in er det ikke sikkert at det vil ta opp bildet. Jeg har tidligere hatt et DV kamera fra Canon som gjorde dette. Kjøpte nytt fra Canon med AV inn og gav bort det gamle. Begynte med FPV og oppdaget (etter å ha lånt tilbake kameraet jeg gav bort) at bare det gamle kameraet klarte å ta inn opptaket fra mottakeren. Den andre gav sort skjerm, antakelig fordi den ikke likte formatet.

          Det er derfor lurt å teste dette før du kjøper, eller kjøpe et som du vet andre har brukt på samme type mottaker som du bruker ...

          Jeg endte opp med å kjøpe en USB overgang og ta opp på PC. Resultatet ble nok ikke så bra som jeg håpet på og DV kamera hadde nok blitt bedre.

          Erik

          Comment

          Working...
          X