Announcement

Collapse
No announcement yet.

FPV i HD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FPV i HD

    Er ikkje så ofte eg legger in ein video nå for tida, men her er ein:
    Crusing Olastøl
    FPV-DUDE

  • #2
    Litt for sjeldent spør du meg!

    Nydelig film av nydelig natur.
    Honeybee CP 2

    Comment


    • #3
      Hd

      Heia...Virkelig flått....Som alltif Er det med Gopro?? Går og vurdere dette kameraet men vet ikke om det funker på AV-Out og opptak sammtidig.
      Du bruker kansje to cameraer?

      Comment


      • #4
        Virkelig bra film Leif. Kanskje snart på tide at du føyer til et par linjer på visittkortet ditt der du titulerer deg selv som filmprodusent '
        Neste stopp Hollywood?
        Last edited by Trolllet; 23-03-10, 20:29.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Deltadeville
          ......Er det med Gopro?? Går og vurdere dette kameraet men vet ikke om det funker på AV-Out og opptak sammtidig......
          I.h.t. produsenten av GoPro så kommer de med ny firmware oppgradering som skal gi Live video samtidig med opptak, men de har ingen konkret dato for release.

          I mellomtiden kan du gjøre dette "hacket" som er diskutert i Multicopter gruppa, dette gir deg samme funksjon.
          Funger greit men av og til så lever det litt i sin egen verden å du må ta ut batteriene for å resette det!
          Last edited by Quadrocopter; 23-03-10, 20:52.

          Comment


          • #6
            Helt nydelig å se i den oppløsningen.....Superb
            Øyvind

            www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

            Comment


            • #7
              Gopro HD

              Takker så mye for svar ang. Gopro...Ser på ebay at den er nesten kun og få fra USA..Noen med forslag hvor man skal bestille fra??

              Comment


              • #8
                Originally posted by Deltadeville View Post
                Heia...Virkelig flått....Som alltif Er det med Gopro?? Går og vurdere dette kameraet men vet ikke om det funker på AV-Out og opptak sammtidig.
                Du bruker kansje to cameraer?
                Gopro yepp
                Seperat fpv kamera til videolink!
                FPV-DUDE

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Deltadeville View Post
                  Takker så mye for svar ang. Gopro...Ser på ebay at den er nesten kun og få fra USA..Noen med forslag hvor man skal bestille fra??
                  Disse er kjekke å handle Gopro fra AMERICAN CLASSIC MOTORS
                  kjem på ganske nøyaktig 300dollar inkl frakt,
                  (pisssst.....ingen mva)
                  FPV-DUDE

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Trolllet View Post
                    Virkelig bra film Leif. Kanskje snart på tide at du føyer til et par linjer på visittkortet ditt der du titulerer deg selv som filmprodusent '
                    Neste stopp Hollywood?
                    Takker

                    Filmprodusent.....vell ikkje enda...men faktisk så begynner oppdrag å komma fra media, entreprenørar, exstremsport, kraftutbyggarar osv, så eg kan jo kalla meg på ein måte ein filmprodusent
                    Men oppdraga vert også løyst på å bruka Oktokopteret!

                    Har nettopp starta eit firma som heiter http://www.panoramahardanger.no/
                    FPV-DUDE

                    Comment


                    • #11
                      hv aer prisen på et slikt oppsett . ser ikke så veldig billig ut tenker på flyet da
                      Min Hjemmeside..

                      http://sveininge.iflogg.com

                      Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Deltadeville View Post
                        Takker så mye for svar ang. Gopro...Ser på ebay at den er nesten kun og få fra USA..Noen med forslag hvor man skal bestille fra??
                        Jeg bestilte mitt fra BHPhotovideo. Ca. 3 700,- ferdig momset og med 32 gb minnekort og noen ekstradeler. Langt billigere enn i Norge. Ser at noen mener de kan få dette for 2-lapper fra utlandet, men kan ikke helt forstå hvor de da kjøper det.

                        Erik

                        Comment

                        Working...
                        X