Announcement

Collapse
No announcement yet.

GoPro HERO3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jotto
    replied
    Originally posted by kristianwest View Post
    Den kan du skru fast i lua di så du kan filme deg selv. Og så kan du legge ut filmen her!
    Nærbilde av trynet mitt mens jeg flyr mener du?! OK, hvis synes det er interessant, så!

    Leave a comment:


  • kristianwest
    replied
    GoPro HERO3

    Originally posted by jotto View Post
    Den skal jeg ha!!

    Jeg vet ikke hva jeg skal bruke den til, men JEG SKAL HA DEN!!
    Den kan du skru fast i lua di så du kan filme deg selv. Og så kan du legge ut filmen her!

    Leave a comment:


  • jotto
    replied
    Den skal jeg ha!!

    Jeg vet ikke hva jeg skal bruke den til, men JEG SKAL HA DEN!!

    Leave a comment:


  • anders e
    replied
    Kan ikke du sponse meg med et sånt xilian? Jeg har lyst på kamera, men kjøpte bil i stede..............

    Leave a comment:


  • xilian
    started a topic GoPro HERO3

    GoPro HERO3

    Click image for larger version

Name:	gopro_hero3.jpg
Views:	1
Size:	45.9 KB
ID:	633045
    Nytt kamera på vei, og det ser jo smekkert ut!

    Alle detaljer blir publisert på gopro.com om (i skrivende stund) ca. 20 minutter

    GoPro CEO Nick Woodman announces the GoPro HERO3: the smallest, lightest, most powerful way to document your life.

    The Wi-Fi enabled HERO3: Black Edition is the most advanced GoPro, ever. No expense was spared during its development, resulting in a GoPro that is 30% smaller, 25% lighter and 2x more powerful than previous models.

    HERO3 video premier & HERO3 pre-order going live on GoPro.com at 12:01 AM PST TONIGHT


    Update:

    The Wi-Fi enabled HERO3: Black Edition is the most advanced GoPro, ever. No expense was spared during its development, resulting in a GoPro that is 30% smaller, 25% lighter & 2X more powerful than previous models. New resolutions and frame-rates include 4Kp 15, 2.7kp 30, 1080p 60, 1440p 48, 960p 100, 720p 100 and 12MP burst photo capture at 30 fps. Yes, for real.



    gopro.com
    Last edited by xilian; 17-10-12, 08:18.
Working...
X