Announcement

Collapse
No announcement yet.

GoPro HERO3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RuneB
    replied
    Hvilken Gopro Hero 3 skal jeg velge?
    Skal hovedsakelig bruke den i til filming fra multikoptre med zenmouse.
    Ønsker klare og fine bilder/filmer

    Leave a comment:


  • sveininge
    replied
    Tror knupps på fpv.no prøvde ut den linsa. Ikke voldsomt entuastisk virket det som

    Leave a comment:


  • Emachine
    replied
    Originally posted by affa View Post
    Det hjelper helt klart...


    Finnes også linse modification for de spesielt interesserte
    Jeg har sett at Rage Cams har IR belysning, men det krever en spesiell linse (etter det jeg forsto).
    Er det noen som har prøvd dette å kan dele litt erfaring

    Leave a comment:


  • xilian
    replied
    GoPro Hero3+ Black Edition - elefun.no - Radiostyrt hobby

    Leave a comment:


  • affa
    replied
    Det hjelper helt klart...


    Finnes også linse modification for de spesielt interesserte

    Leave a comment:


  • hassajo
    replied
    Originally posted by gnistjeger View Post
    Det er vel fortsatt mulig å endre dette under innstillinger På 2'ern har jeg mulighet til å sette den på "normal", "medium" og "wide".
    Skal man filme på lengre avstand enn rundt 10m er min erfaring at den bør stå på normal....
    Er det mulig ja Det var godt å høre da jeg også irriterte meg litt over dette.. Skal sjekke det ut..

    Leave a comment:


  • gnistjeger
    replied
    Originally posted by affa View Post
    Oppløsningen på GoPro er ikke dårlig men kikkehullseffekten er jo helt uutholdelig....
    Det er vel fortsatt mulig å endre dette under innstillinger På 2'ern har jeg mulighet til å sette den på "normal", "medium" og "wide".
    Skal man filme på lengre avstand enn rundt 10m er min erfaring at den bør stå på normal....

    Leave a comment:


  • affa
    replied
    Oppløsningen på GoPro er ikke dårlig men kikkehullseffekten er jo helt uutholdelig....

    Leave a comment:


  • hassajo
    replied
    Ble to krasj på ca 1 min i dag Men det er gøy da...

    Test nummer to av GoPro Hero3 kamera.. Må si jeg synes det blir bra video ut av dette.. Ser frem mot å utforske andre muligheter etterhvert med kameraet

    Leave a comment:


  • hassajo
    replied
    Jeg fikk nylig GoPro 3 kamera til gave, og har benyttet Iphone app så langt.. Og kan si at det varierer mellom 0-3 sek forsinkelse på video over til appen på iphone.

    Noen ganger kan det ta langt tid, men har også opplevd at det overføres så og si direkte..

    Jeg er ihvertfall meget godt fornøyd så langt, selv om jeg ikke har fått testet det så mye ennå.

    Leave a comment:


  • peppern75
    replied
    Syntes at appen er grei, selv med forsinkelse. Særlig når man skal justere inn bildet som i denne videoen:



    Men har hørt om 2 som har fått forstyrrelser og kræsjet flyet, når kamera med wifi på, står for nær mottakeren. Har selv fått forstyrrelser på lyden på opptaket da jeg betjente en kanal på en båt hvor kameraet stod ca 10 cm fra mottaker antennen.

    Leave a comment:


  • xilian
    replied
    ja. App på tlf gidder jeg ikke bruke. tar jo en evighet bare å fyre opp

    Leave a comment:


  • bengtern
    replied
    Ai, nå påstår de den har kun ett sekund forsinkelse på video over til appen på iphone. Da begynner det å bli brukbart til å stille inn kameraet. Hero 3 har fire sekunder og 2 med wifi bakpak ligger på 5.

    Leave a comment:


  • xilian
    replied
    GoPro3+ promo

    Leave a comment:


  • xilian
    replied
    jammen trodde jeg 4'ern var på vei, i stedet har det blitt GoPro 3+

    Smaller, lighter, mightier still.
    Capture and share your life’s most meaningful experiences with the HERO3+ Black Edition. 20% smaller and lighter than its best-selling predecessor, it delivers improved image quality and powerful new features geared for versatility and convenience. SuperView™ is a new video mode that captures the world’s most immersive wide angle perspective, while Auto Low Light mode intelligently adjusts frame rate for stunning low-light performance. Combined with 30% longer battery life, 4x faster built-in Wi-Fi and a sharper lens, the HERO3+ Black Edition is the most advanced GoPro yet.
    gopro.com

    Leave a comment:

Working...
X