Announcement

Collapse
No announcement yet.

Video fra Modellflyshow på Mjøsisen 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Video fra Modellflyshow på Mjøsisen 2006

Her er en "liten" videosnutt fra stevnet Gjøvik og omegn modellflyklubb hadde på mjøsisen 18. mars i år.

www.gomfk.com/video/Flyshow2006-3.wmv
    179MB og 17.5 minutter med diverse flyging. Flere av forumets brukere er i aksjon på videoen Håper folk tar turen neste år også

Referat fra stevnet kommer i MI.
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Hei

Meget bra video. Fin blanding av motorlyd og musikk. Jeg stiller til neste år med farger "begge dager".

Comment

Hei

Veldig fin video Espen, det var en super dag på Mjøsisen. Jeg kommer også neste år! Begge dager.

Comment

Mange takk
        Var nå ørlitt usikker på om jeg skulle gå for et så langt klipp...med alt det fører med seg, både når det gjelder å sitte å se på det i etterkant og redigere det. Men men... 17 min med motorlyd eller 17 min med musikk var liksom ikke helt ideelt syntes jeg, så jeg håper blandinga ble slik passe

Fint å høre at dere dukker opp neste år også. Vi i klubben syntes i hvert fall det er veldig artig at stevnet ble så vellykket. Utover det blir det vel flyging neste år som i år som står i fokus

Neste år har vi forresten bestilt blå skyfri himmel og tilsvarende isforhold
        Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

Working...
        X